Da mi niste više zucnuli jedne riječi protiv Menarta - jesmo se razumjeli???


Dakle, draga moja gospodo - trajalo je svega par sati.

Upravo slušam svojeg Edu Maajku sa mp3 playera!

A-ha-ha :p :p :p :p

Pa nek mi još netko veli da je sve oko nas blato, kal i mutež.



Kao što sam vam JUČER napisao, poslao sam prekjucer navečer e-mail gospodi iz Menarta i već jučer ujutro u Inboxu me dočekala obavijest:


Pozdrav iz zle diskografske kuće.

Istina je da smo cca dvije godine stavljali tzv. copy control na naše CDove da se pokušamo bar malo zaštiti od podivljale pošasti, ilegalnog presnimavanja ili po naški prženja CDova.

Procjenjujemo da čak na 1 kupljeni CD u našoj Hrvatskoj ide 10 presnimljenih CDova, kada pribrojite i ilegalni download najčešće sa p2p servisa dolazite do ogromne brojke pada prodaje, koja nažalost prati svjetski trend - u Americi samo 18,1% u odnosu na 2006. godinu.

Zbog toga je i u svijetu neko vrijeme bila popularna ta copy control metoda zaštite CDova, pa smo ju i mi preuzeli.

Nažalost kako je svaka zaštita sama po sebi vrlo ograničena, pa štiti i one sa dobrim namjerama (tj. koji žele prebaciti legalno kupljen nosač zvuka, na legalno kupljen audio uređaj, ili Ipod, ili nešto treće), moramo to prihvatiti kao kolaterlane žrtve naše želje za zaštitom vlasništva.

I još nešto izvođači zaista nemaju ništa sa time, to je uvijek odluka izdavača, pa vam ni Edo u tom slučaju ne može ništa pomoći.

Predlažem da vam album "Stigo Ćumur" pošaljemo u ne-zaštićenom obliku kako bi ga mogli prebaciti gdje ste naumili,

Pa nam pošaljite neki kontakt kako bismo to mogli napraviti,

Zahvaljujemo na kupnji proizvoda,

B.



I čim smo razjasnili da sam ja u UK pa slanje poštom ne bi bilo zgodno, dadoh im e-mail i za tren oka se u mom Inboxu nakrcalo mailova i mailova ...


Sve u mp3 formatu.


I kaj da vam velim - cijeli cede-od-ede kod mene. Posipam se pepelom i svečano se ispričavam Menartu i ljudima koji tamo rade za onu uvredu što je napisah u afektu.


Jupi!!!!


Legalno je moj.


Jupi!!!


Od izdavača.


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

A sad bez euforije.


Menart je ovime ozbiljno dokazao da im je stalo do kupaca, da odgovaraju na e-mailove, da im je jasno da zaštita CD-a nije dovoljna da zaštiti vlasništvo a da sprječava i legalne korisnike da raspolažu sa kupljenim materijalima.


Sve u svemu, Menart je pokazao da se ponaša kako bi se prava tvrtka trebala ponašati.


Meni je posebno drago da mogu ukazati na takav - pozitivan - primjer danas u Hrvatskoj.


Pun mi je kufer da prepričavam neka svoja dobra iskustva odavde i da slušam uzdahe mojih komentatora "eh ovdje toga nema". Sad eto ima.


I zove se Menart


Bravo!

Savjetujem vam da se sad malo zapitate kao što sam se i ja zapitao ( ne boj se Someone nije o Global Rich List ) zapitajte se, da li je moguće da ste za nešto ostali uskraćeni zato jer niste niti pitali?


Mislim, jasno mi je da nakon što čovjek sto puta pita i sto put ga popljuju oni koji bi trebali pomoći - izgubi se volja za postavljanjem pitanja. No, nezgodno je kad smo uvjereni da nema smisla pitati pa ni ne pitamo, jer onda ostajemo bez prilike da nam se dogode i oni dobri primjeri. Uf, zvučim ko one grozote od knjiga za samopomoć ili oni jezivi chain-mailovi. Zaustavljam se prije nego što krenem praviti powerpoint prezentaciju sa nježnom muzikom i slikama prirodnih ljepota ...



Inače, ako niste znali za Menart snimaju Bolesna Braća, Colonia, Darko Rundek, Hladno Pivo, Letu štuke, Meritas, PipsChips&Videoclips, Rambo Amadeus, Ramirez, Svadbas i T.B.F da spomenem samo neka meni poznatija ili draža imena sa njihovih stranica.


Shodno tome, kad zapržite neku njihovu stvar sa p2p, od frenda ili sa nekog drugog servisa osim što ste drmnuli malecki dio love svojem omiljenom izvodjaču - otrgnuli ste i djelić utrska kompaniji koja čini se pokušava poslovati pošteno.


Ne, dakle, nekoj nepoznatoj megakorporaciji, ne nekom Billu Gatesu ili Sonyju ili kajtijaznamkome. Ne, nego "tetama iz samoposluge" - kako bi to rekao Aljoša.


A nisam baš siguran da to želite.

Sad bih vas htio čuti.


P.S. Za otklanjanje svake sumnje, ovo NIJE plaćeni oglas. Menart i ja nismo ni u kakvom odnosu, osim što sam ja kupio Edin CD i sad od njih dobio muziku u mp3 formatu.

32 komentara:

Anonimno kaže...

nisam ni sumnjala. :)

ma bravo.

Anonimno kaže...

lijepo od njih

Anonimno kaže...

oh, tu se još vrtite oko tih cedejeova i kopiranja? u tom slučaju uzimam još malo pauze dok se prepucavanja ne završe ;)

Anonimno kaže...

a kibicere u transu oblija 'ladan znoj

Anonimno kaže...

Aha. Vidim najnoviji post. A ti opet vidi komentar na prošli. Nisi Menart morao ni pitat, rekoh ti ja da Edo nema ništa s time, zato im i nam svima redom majku j**** kad mu prekipi.

Nije Menart tak zlatni izdavač, koliko su mejlova dobili - od onih koji su kupili i obećali da neće nikad više. I ja bi bila dragi Menart da sama sebe tak' zaj... :))) A kaj da sad drugo rade nego se izvlače iz govana?!

A ja rađe jednom pare potrošim na download, nego na CD pa onda još na net.
I znaš, mislim sad na Aljošine komentare - fakat je čovjek u pravu da su neka nova vremena i da im se izdavači trebaju prilagoditi. Meni je recimo najjednstavnije kupiti mjuzu na netu i to redovito činim. Ali domaću ne mogu. Pa i ono nešto malo što slušam od toga imam popaljenog. Nek' mi omoguće PayPal pa će i pare vidjeti od mene. To je naprosto tako i uopće me ne muči savijest. Ne velim da sam u pravu, nego da je to naprosto tako kod mnogo ljudi.

No, inače mi je drago da si izvojevao još jednu pravedničku pobjedu ;)

Anonimno kaže...

Možda ti nakon ovog posta pošalju neke novace pa bu to na kraju plaćeni oglas.

Anonimno kaže...

Nuutrino "Shodno tome, kad zapržite neku njihovu stvar sa p2p, od frenda ili sa nekog drugog servisa osim što ste drmnuli malecki dio love svojem omiljenom izvodjaču - otrgnuli ste i djelić utrska kompaniji koja čini se pokušava poslovati pošteno."


Koliko sam im otrgnuo ako slušam neku stvar koju inače ne bih kupio jer nemam novaca da je kupim? Ti si ozbiljan kad mi preporučuješ da ne slušam Edu Maajku ako nemam novaca nego da čekam da bude na radiju ili da sa žicama i tranzistorima pokušavam uhvatiti radijski signal ako nemam novca za radijsku pretplatu? :-)

Stroke kaže...

vidjela žena da si pošten čoek, a i vjerojatno si se džentlmenski ponio šarmirajući dotičnu gospodičnu. dobro da ti nije i gaćice mejlom poslala...haha. živio!

Anonimno kaže...

Neutrino: "P.S. Za otklanjanje svake sumnje, ovo NIJE plaćeni oglas."

Lektorska intervencija:

Za otklanjanje svake sumnje ovo nije PLAĆENI oglas. :)

neutrino kaže...

@ zli girl - priznaj da nisi očekivala :-))

@ jimbo - nego što, a nisam ni morao na Bosna hub

@ zeko zna - ma kakvo prepucavanje, što ti je ... mi samo pričamo o muzici

@ paor - zašto? Pa partija je završena - nije li?

@ Mastermind - gle, ne znam kakvi su inače. Meni su odgovorili odmah - brže nego ja svom šefu.

Inače slažem se ja s tobom da se izdavači moraju prilagoditi vremenu, a ne vrijeme njima - no to ne znači da im smijemo uzimati ono što je njihovo.

@ zlevanka - e da, tko je rekao da se čovjek blogom ne može obogatiti ...

@ stroke - hm nije bila žena. Gospodin mi nije poslao gaćice mailom. Na sreću.

@ someone -

DEKLARACIJA O PRAVIMA ČOVJEKA

Članak 15.

Svaki čovjek ima pravo na svoju kopiju CD-a Ede Maajke i jao onome tko mu tu kopiju uskrati.

Ako si čovjek ne može priuštiti željene kulturno-umjetničke užitke društvo mu to mora omogućiti


Navedeni članak odnosi se kako na kazališne predstave na Brijunima i dubrovačkim zidinama, tako i na nastupe tri tenora (to što je jedan umro nema nikakve veze - pravo je pravo), koncert Brzce Springsteena na Wembleyu i ulaz na izložbu Tutankhamon u Milenium Domeu - skupa s prijevozom...

A upravo se usuglašava i članak 16. koji slična prava proširuje i na sportske događaje s posebnim osvrtom na Olimoijske igre, svjetska prvenstva i finala lige prvaka ...

Anonimno kaže...

Trebao si porediti snimku koncerta Tri tenora sa snimkom Edine glazbe, pa bi onda možda, nekako, imalo smisla ono što pokušavaš reći. Ok, barem si prestao uspoređivati snimljenu glazbu s dječjim autićima.

Dakle, još jednom, tko je oštećen ako ja doma slušam mp3 glazbu za koju nemam novaca i na koji način je oštećen?

Anonimno kaže...

ma je, mislio sam na vrijeme od zapleta do raspleta, eto

(nisam htio mijenjati originalni stih da me autor ne bu tužil...he, he)

Anonimno kaže...

Svaka čast Menartu, pravi odnos prema kupcu. I vjerujem ti kako nije posrijedi plaćeni oglas ;-)

Lijepo da je netko ovako probio led, s diplomatskim pristupom mnoga se vrata otvaraju - jasno je kako se bahatim i bezobraznim pristupom ne postiže previše.

Anonimno kaže...

@neutrino

jesam, nisam...poznavajući tvoj skup elementarnih čestica (:P) i način na koji pišeš mailove....više jesam, nego nisam. :)

ps. još ako si im spomenuo blog..

neutrino kaže...

@ someone - ne erikiraj. Nisam ja u ovu pricu uveo ulaske na koncerte i druga kulturnoumjetnicka uzdizanja, nego ti. Tko je ostecen ako lokana TV prenese snimku finala lige prvaka? Ili, da te ometam suvise jer se radi o sportu - finala San Rema? Ili npr. koncert Vanne iz Mocvare? Ili, u krajnjoj liniji samo jednu pjesmu sa novog albuma Gibonnija?

@ paor :-)))

@ linus - jasno je meni, a drago mi je da je jasno i njima.

@ zli_girl - zar si sumnjala (da sam spomenuo blog)? Pa poslao sam mail kao neutrino, sa neutrinskog e-maila!!

Anonimno kaže...

Neutrino, kad ćes prestati odgovarati pianjima? :-)

Nisam pitao tko je ostećen ako glazbu puštam na svom lokalnom radiju.

Pitanje je bilo...vidi gore.

A ovo sa slanjem pitanja Menartu s bloga...imao sam pravo. Nije PLAĆENI oglas :)

neutrino kaže...

@ Someone

Neutrino, kad ćes prestati odgovarati pianjima?

Misliš da bih trebao?

Pitanje je bilo...vidi gore.

Vidio sam pitanje. I odgovorio protupitanjem. Jer oštećenik je isti. Da crtam?

Nije PLAĆENI oglas

Točno. Nije meni problem napisati da je netko učinio nešto dobro. Bio bi mi bad da me netko plaća da mu pišem hvalospjeve, ali kad sam zaista nečim oduševljen - to i napišem.

Nema smisla da stalno prigovaram ...

Anonimno kaže...

"Vidio sam pitanje. I odgovorio protupitanjem. Jer oštećenik je isti. Da crtam?"

Da, crtaj. Hvala što si ponudio. Kako je oštećenik oštećen?

Anonimno kaže...

A propos Menarta.

I ja bih, kao vlasnik neke disografske kuće najprije odgovorio na javno upućeno pitanje, a kasnije na pojedinačna pitanja.

I više bi si truda dao da budem sladak, mio i brižan prema kupcima na javnom jestu nego u četiri oka .

Anonimno kaže...

Dragi Menarte, znam da ovo čitate.
Odgovorite ukoliko želite. Osjećate li se vi oštećeni ukoliko ja doma slušam mp3 nekog od Vaših izvođača? Napominjem da CD ne mogu kupiti jer nemam novaca.
Hvala na odgovoru.

:-)

neutrino kaže...

Nemrem bulivit.

Obavezna literatura: Autorska i srodna prava.

Oštećenik nije utržio novac koji mu pripada od prodaje prava na svoje zaštićeno djelo.

Ti tvrdiš da ti ionako ne bi kupio taj CD, pa - kao - nema štete za izdavača. No ni ti ni ja nismo blesavi, pa znamo da bi ti možda kupio 3 CD-a godišnje, a ovako nećeš niti jedan. I tvoj bi susjed kupio tri (DRUGA tri jer bi ioanko presnimio ili posudiokad mu treba ona prva tri od tebe), a ovako ni on neće kupiti niti jedan jer ćete i ti i on sve skinuti s neta.

Znam da ti ovo nije bilo nedokučivo, pa me živo zanima što si ovim pitanjem želio postići.

Ja sam postavio isto pitanje tebi, a ti nisi odgovorio.

Kad bi npr. TV Dubrava besplatno emitirala za svoje gledatelje npr. finale američkog sperbowla - da li bi netko bio oštećen?

Ionako nitko ne bi ovdje kupovao prava satelitskog prijenosa, gledatelji TV Dubrave ionako nemaju za SKYSPORT pretplatu, pa zašto im onda ne bismo pustili da gledaju vrhunski američki nogomet? Ili, recimo prijenose engleske lige? Ili finalnu večer San Rema? Bilo bi smiješno očekivati da bi netko potegnuo iz Dubrave gledati to uživo, pa zbilja ne znam tko bi takvim prijenosima bio oštećen?

Što seodgovaranja na blogerska pitanja tiče - lijepo si to rekao - i bilo bi za očekivati da kompanije brže odgovaraju ili uopće odgovaraju na pitanja blogera - no iz nekog razloga u Francku, Kanditu, Zvečevu, Franji, Podravci i još nekoliko hrvatskih kompanija - tako ne misle.

Do bijesa, kod nas čak niti blog-servisi ne odgovaraju na javno upućena pitanja svojih korisnika.

Zato sam bio tako ugodno iznenađen Menartovim odgovorom.

Istina je da ne znam da li bi odgovor bio tako brz i tako pozitivan da nisam bloger, ali dat ću im "benefit of a doubt"...

Baš me zanima hoće li ti Menart odgovoriti ...

neutrino kaže...

Eh da, kod nas čak niti stranke ne odgovaraju na blogerska pitanja (čast izuzecima) ...

Anonimno kaže...

Argumentacija tipa "oš da ti crtam" i "nemrem bulivit" me ostavlja razoružanog, pa se moram boriti golim rukama.

S onim da ni ti ni ja nismo blesavi bih se složio, no da mislim da se tu netko pravi blesav - mislim.

Dokučivo mi je što želiš reći, no nedokučivo mi je zašto pojašnjavaš nešto što nema veze s onim što ja pričam.

Ne tražim ja da se donese zakon i da se javno obznani moje pravo da slušam nešto za što nemam novaca.

Moje je pitanje kako sam oštetio ikoga ako slušam muziku? Moja je tvrdnja da postoji razlika između krađe autića iz dućana igračaka i slušanja neplaćene glazbe.

I dalje tvrdim da prosječna obitelj u Zagrebu ne može izdvojiti novac za cd-ove. I sad, ako ta obitelj sluša doma sprženu glazbu, ne znači da će, ukoliko prestane slušati, odjednom u novčaniku naći novce za cd-ove. Neće, jer novaca nema.

I bez obzira što se ti pozivaš na zakon, autorska prava i ostalo, čudeći se da meni to nije jasno, meni nije jasno da tebi nije jasno slijedeće:

Iako to neće javno napisati, iako se neće boriti da zakon bude takav, svakom izvođaču je drago da njegove pjesme čuje milijun ljudi. Nije im drago da njihov cd ne kupi netko tko ima novaca, ali zar zbilja misliš da su izvođači (a posebice Menartovi tipa Edo Majka i TBF čija je publika, uglavnom, sirotinja) protiv toga da ih sluša netko tko nema za CD?

Zamišljam Edu Maajku kako govori nekome: Nemoj slušat moju glazbu ako nemaš para, jer ja "nisam utržio novac koji mi pripada od prodaje prava na moje zaštićeno djelo".
A tek kako bi to TBF dobro uglazbio, ih.

neutrino kaže...

@ someone goloruki -

Nisi mi odgovorio tko bi bio ostecen ako bi TV Dubrava emitirala Superbowl?

Hrvati su proslog prosinca potrosili izmedju 9 i 11 MILIJARDI kuna. Prosjecna je obitelj iskrcala oko 1,100 Eura u prosincu.

Sad, to se nesumnjivo kupovalo samo ono najnuznije. Kruh mlijeko i banane za nejaku djecicu.

Prestanimo kukati nad silnom neimastinom. Neki ljudi IMAJU. Imaju za kavice u Kaptol centru, imaju za butike, imaju za skijanja, imaju za ljetovanja, imaju za kino blockbustere, za Kike, Bauhause, Pevece, King crossove - imaju za brdo stvari koje ne sluze za najosnovnije prezivljavanje. Citajuci tvoje upise ispada da Hrvati sjede u mraku uz svjetlost svijece, umotani u dekice, dok otac obitelji vrti akumulator kako bi obitelj stisnuta u dnevnoj sobi na titravom crno-bijelom televizoru odgledala sprzeni Atenboroughov dokumentarac ili se kulturno uzdizala slusajuci Edu Maajku "na kleme" ...

Kako rekoh, znam da je tesko i znam da je malo, ali ostaje cinjenica da je netko potrosio sve te novce prosli mjesec. Ono sto ja velim je, da je mogao nesto potrositi i na legalne CD-e da ih vec nije imao sprzene ...

Anonimno kaže...

Ako bi TV Dubrava prenosila Superbowl zarađivala bi, posredno ili neposredno, i u redu je da plati nositelju prava. Postoji, dakle, materijalni dio, kao i kod autića u samoposluživanju.


Veliš "neki ljudi IMAJU". Složio bih se s tobom uz, opet, lektorsku intervenciju. NEKI ljudi imaju.
I zašto si time što neki ljudi imaju, oduzeo pravo onima koji nemaju da kukaju? Ivona Trump i ja u prosjeku puno trošimo i prema tome nek čkomim? Pa nisam ja tebi išao govoriti da je tebi dobro jer je pola svijeta gladno, nego ti meni. Ostavio si mi opcije da se složim s tobom ili da me proglasiš nekim tko kuka. Hvala lijepa. Al', meni je sigurno dobro s takvom tvojom argumentacijom, jer 87 % sugovornika bi ostavio samo s jednom opcijom, jel'da?

Slažem se s tobom da je netko potrošio sve te novce i da je mogao (ako nije) kupiti cd-ove. Što s onima koji nisu potrošili te novce?

Ispada da je pjesma TBF-a "Šareni artikl" ustvari ništa drugo nego šareni artikl.
Oni koji ju imaju za kupit je ne razumiju, a oni koji bi je mogli razumjet ju ne slušaju jer ne mogu.

I da te ne umaram više, da tvoje čitatelje ne uskraćujem za postove koje bi mogao pisati da ne raspravljaš samnom, zaključit ću da je tvoja poruka ljudima koji zaista nemaju (jer nemaju uopće ili nemaju i za Edu, i za Pivo i nešto treće) da si priušte album TBF-a, nek ne slušaju jer stara narodna kaže da nema fri lanča. Pošteno, tvoje pravo, legitimno i legalističko mišljenje i ja ga razumijem.
Nadam se da si i ti razumio moje mišljenje.

Anonimno kaže...

..ili se kulturno uzdizala slusajuci Edu Maajku "na kleme"...

ovo mora u blogovske anale. :)

ps. oprostite sto se usudih uzurpirati nadasve zanimljivu dopisku, no ne mogu...(suzdrzati se, jel)

Anonimno kaže...

Bravo tebi Neutrino!
I opet si dokazao ono da čovjek mora pitati. Ako mu se 100 puta ne odgovori, 101 put hoće. A ako ne pita, teško da će išta novoga saznati.
I znaš kaj mi je još drago? (proradio mi kaj od veselja :) )
To što si uspio unatoč teškoćama napraviti baš po svojim principima i kako smatraš da je ispravno :))

neutrino kaže...

@ Someone - cekaj malo, nisam te pitao da li bi TV Dubrava zaradjivala ili ne bi. Pitao sam tko bi bio ostecen. Vlasnik prava taj prijenos gledateljima TV Dubrave ionako ne bi mogao prodati - pa onda - tko je ostecen?

Ne oduzimam ja nikome pravo na kukanje. Ja samo mislim da je kukanje OK, a prisvajanje tudjega nije. Bez obzira ima li to tudje materijalni dio ili ne.

Onoga trena kad je TBF odlucio svoju pjesmu objaviti na CD-u - oni su sami odlucili da zele da tu njjihovu pjesmu KUPUJU oni koji za to love imaju. Da su htjeli da ih cuje sto veci broj ljudi, svoju bi pjesmu stavili na web-site i ponudili za download.

Kao sto to radi puno drugih izvodjaca, bilo iz marketinskih pobuda, bilo zato sto su jos mladi i u usponu pa nemaju izdavaca, bilo zato sto ne zele financirati izdavacku masineriju.

I - ne boj se, ne umaras me nimalo. Uzitak mi je nasa razmjena misljenja. Zao mi je samo sto mi se cini da te ova tema rastuzuje, a ja volim kad si vickast ... :-(

neutrino kaže...

@ zli_girl - ah imam i ja svoju cheerleadersicu. Vec sam pomislio da je someone pokupio sve simpatije publike :-)

@ trill - hvala, hvala ... sad se rumenim

Anonimno kaže...

Sunce nemilice prži. U redu da prži jednu, dvije minute, ali prži je u tolikom opsegu da sam ga htio prijaviti Zamp-u. Čak mi se ne da kapitalizirat, boldat ili italizirat riječ „opseg“ nego ga puštam da stoji gotovo neprimjetno u drugoj rečenici kako bi taj dio teksta ostao hijeroglifičan svima koji bez crtanja kurca ne razumiju.

Ima hlada, samo metar dalje od mene. Mesnat, debeo hlad se pružio polovinom vrta k'o Pipo Inzaghi po šesnaestercu. U sebi ( a u kome drugom?) psujem Neutrina. Istina da mi je rekao da mogu koristiti njegovu kuću na moru, ali mi nije rekao da ću morati bit u koži modernog Tantala. Ovdje čovjek može krepat od smijeha ili vrućine. Kako Neutrina trenutačno nema, ostalo mi da krepajem od potonjeg. A hlad na metar od mene. Dobro da nisam Englez jer Englezu bi se činilo da je hlad samo jardu daleko. Pa bi mi bilo još gore.

Zašto, dragi čitatelju, umaram i tebe i sebe, i ne odem u hlad? Iz prostog razloga: hlad nije moj. Nije ni Neutrinov. A ja se u tuđoj kući ponašam „like Romans do“. Ne koristi ga Neutrino - ne koristim ga ni ja.

Sad ću malo pričekati da Neutrino postavi pitanje, jer s njim nema šale, počneš li govoriti nešto što te on nije pitao.

Neutrino: „Zašto, do bijesa, ja ne koristim hlad?“

Hvala, care. Sad smijem dalje.

Neutrino ne koristi hlad jer nije njegov. Shvatili ste, bez da je ijedna riječ zamašćena poput božičnih mlinaca?

Ne koristi hlad jer ga baca suncobran koji nije njegov. Nije ga on kupio. Suncobran je susjedov. A moram li napominjati da je netko taj suncobran proizveo, netko ga vozio do supermarketa, netko gubio zdrav vid buljeći u monitor iznad blagajne kako tat ne bi suncobran skrio pod jaknu i umakao?

Dobro, ali kad već ima hlada, zašto ga Neutrino ne bi koristio? Smiješno pitanje, ja ga nikad ne bih postavio, ali kad je već tu, odgovorit ću makar je jasno k'o kad novi predsjednik Sabora čita iz poslovnika. Zato, jer ako on ne kupi svoj suncobran, tko će onda kupovati suncobrane?

Zašto ja ne koristim hlad? Jedan razlog sam već naveo, ali ima ih još par. Nemam pravo na hlad. Mogu si daunloudati scrrensavr hlada s neke free stranice, ali za hlad nemam plaćeni račun. Istina da si ne mogu kupiti sam svoj suncobran, ali, Neutrino mi je pojasnio zašto to nije dobar razlog za sjest u predmetni hlad. Rekao mi je: - Rusi su kupili Drogbu, Ballacka, Ševčenka, jahtu Pelarus i Budvu. I onda da ja dopustim Rusu da sjedne u hlad? I da mu dopustim da kuka? No way, nema free luncha, to se uči još u redu za upis na ekonomski faks.

I ne pričajte mi da koristeći taj hlad nikog nisam oštetio. Da je proizvođač suncobrana htio da ljudi besplatno sjede u njegovom hladu, ne bi ih naplaćivao.


Joj, idem iz ovog posta, lupa mi sunce u glavu.


P.S.

Odlazim iz vrta, zahvaljujem na gostoprimstvu. Svim čitateljima koji su očekivali da ću od Neutrina dobiti makar prešutno odobrenje da si doma poslušam TBF koji nisam platio, ispričavam se zbog svoje nesposobnosti.

Ali, ruku na srce, zar mislite da bih ja njemu napisao da je u redu da za vrijeme radnog vremena bloga ako ga šef ne primjeti? Naravno da ne bih. Pa netko je platio njegovo radno vrijeme, PC na kojem bi blogao nije njegov, kao ni električna energija, pristup netu, stolica u kojoj sjedi dok bloga, stol ....

Neutrino, nemoj blogati na poslu, a ja neću slušati TBF ako ga nisam platio. Promise. ;)


P.P.S
Jel bilo dovoljno vrckavo? :-)

neutrino kaže...

E umro sam ... pa ti covjece nisi zdrav!!!
Gospodja spava u fotelji na pola metra od mene i ja se susprezem da se ne cerekam pa sam se sav zajapurio ko ... nesto jako crveno i bundevasto ...
Uf ...

Nisi u pravu, ali volim tu tvoju upornost ... skidam kapu.

Anonimno kaže...

ljudi, znam ja menart... i vjeujte, katastrofa!!!