Što je ovo sa Zigdikatom u ovoj godini?



Kao što češći posjetitelji ovog bloga znaju, Zig mi je frend i već sam par puta objavljivao neke njegove karikature ovdje.

Kako to obično biva neke su mi karikature bolje "legle" neke malo slabije. Ali gledam ovih zadnjih par pa se nisam nikako mogao odlučiti koje da izaberem.

Obično skinem tri-četiri sa Zigdikata: krenem od najnovijih i kad skupim četiri koje me dobro nasmiju i pomislim da bi mogle nasmijati i moje čitatelje - to je to. Ponekad pogledam i tridesetak karikatura prije nego što odaberem četiri.

Sad sam okrenuo svega par stranica i već sam ispunio kvotu.

E sad il se Zig poboljšava, il se ja kvarim, ali meni sve teže odabrati najbolje.

Evo sad vama ove četiri pa vi meni recite koja je tu najbolja:








Sve četiri ovogodišnje, a tek je prošlo dvanaest dana

Ima toga inače još na Zigdikatu, uvjerite se sami ...


A sad da vidim koja je vama najbolja karikatura:
Nikkoret - najbolji flaster
Floki - pas u snijegu
Zivot bez cigarete u ruci

Bradavica Kristijana M

pollcode.com free polls

2 komentara:

Anonimno kaže...

Ma Pero Ždero je meni najjači.

neutrino kaže...

Ne znam, ja sam se cerio na Flokija ... i na Nikkoret.

U Peri Žderi se prepoznajem ...