Kju-end-ej iliti po naški pe-i-o iliti Pitanja i neutrino

Naletio sam neki dan kod jedne od rijetkih stranih blogerica koje pratim na jednu zgodnu ideju za post, pa iako je malo umišljena (ideja ne blogerica) i ova je žaba odlučila dići nogu. Žaba sam ja, a ne blogerica.

Uf baš me ide danas ovo pisanje ...

Dakle, koncept je prilično jednostavan.

Vi postavljate pitanja, bilo kakva pitanja - duhovita, umišljena, radoznala, vickasta, dosadna - a ja vam u sutrašnjem postu objavim odgovor.

Znam, znam - kod Anne je odgovor u istom postu, ali to je zato što Anna stalno sjedi pred svojim blogom i može si dopustiti da odgovara brzo na pitanja, a ja ću danas šljakati i nema šanse da se prije večeri prihvatim bloga.

A zanima me kakva bih pitanja mogao dobiti.

Sad, njoj i njenim uzorima to uvijek dosta dobro ispadne. Meni vjerovatno neće. Ja sam obično sretan i sa par komentara, tako da ako skupim tri pitanja možda ih uspijem razvući na cijeli post za sutra.

Ako skupim pet pitanja to će bit razlog za slavlje.

A ako prebacim deset pitanja ovaj će se blog sutra pojaviti na crvenoj podlozi.

Onako ko Jimbov!

Dakle, iako znam da je poziv unaprijed osuđen na propast, ako ima imalo šanse da ovo danas čita netko sa bilo kakvim pitanjem - ponavljam BILO KAKVIM PITANJEM - slobodno pitajte, a ja ću pokušati odgovoriti kad se vratim s posla ...

P.S. Da ne bude zabune, pa da mi se netko ne javi sa leksikonom od 100 pitanja - možete postaviti jedno pitanje po glavi!

Vašoj.

20 komentara:

Anonimno kaže...

errrm... aj da probijem led... :D

jesi otkrio facebook? (ili ga je otkrio tvoj podmladak) uglavnom... zanima me... što misliš o njemu (facebooku)? :)))

sad ćeš ga morat otkrit ako već nisi :-P

pitanje je možda glupo, a možda i pametno... nisam sigurna kako bi ga procijenila, ali volim tvoje analize i pametne komentare pa me baš zanima odgovor :)

ps - sviđa mi se ideja :) nadam se da će preživit!

pps - ako bude više od deset pitanja ja ti više neću dolazit :durise: od čitanja crvenih blogova bole oči!

Anonimno kaže...

Fejsbuk je zanimljivo pitanje!
A šta je moj blog sad sinonim za crveni blog?! :))
Nego, pitanje, pitanje... hm-hm.... evo kratko... mene je zanimalo uvijek što si ti po profesiji, odnosno što ti piše u radnoj knjižici... eto to...

@otrovna jabuka: nemoj tako o crvenim blogovima, moja kombinacija crvenih boja je baš umirujuća za oči i puno ugodnija od ovih bijelih bliještećih blogova :)

Anonimno kaže...

Imam ja par pitanja!

1. Znači li ovaj tema da je sezona postova o piratizaciji glazbe gotova? :)

2. Nakon što zavezeš cipele, napraviš li još jednu petlju samo ušima mašnice da se osiguraš protiv neželjenog odvezivanja?

3. Kad ujutro ustaneš mamuran iz kreveta, počešeš li se po desnom guzu ko pravo muško ili po lijevom kao neki gej? :)

4. Potegneš li vodu prije ili nakon što zakopčaš šlic?

5. Za koji prst na ruci bi reko da je najteže odrezat nokat, bilo grickalicom i/ili škaricama?

6. Što misliš, koliko vremena mi je trebalo za smislit ova pitanja? :)

Anonimno kaže...

Otkud ti na plaži?

Anonimno kaže...

@ jimbo - okej, okej, priznajem da tvoj nije onako tragično bolno crven kako neki znaju bit... npr. beštijin je prestrašno glavoboljan. al ipak je meni milo čitat one koji su u bijelom ili nekoj svijetloj boji... možda je problem u mojim okicama, ali takva je situacija. :)

@ dado - zar nije neutrino neku takvu temu već počeo čerečit ali zbog njegovog stila to ispada da jedan post mora bit samo o jednoj od tih pet stvari jer bi se inače blogger raspao od količine teksta? :D

@ zeko - pa jel nije neutrino lijepo nacrtao da smiješ samo jedno pitanje.. :P

Anonimno kaže...

e da.. neutrino... ovo nemoj računat ko pitanje za kju-end-ej... to mi moš i tu valjda odgovorit... negooo... šta sam ono htjela pitat... ahaaa... jel... ti nemaš ništa protiv što se ja tu u tvojim komentarima osjećam ko doma pa sam malo razbrbljana? :)

neutrino kaže...

@ jabuka - nema frke, samo ti daj.

@ jimbo - ti imas jedini crveni blog kojeg citam. Jest da te citam iz readera - ali te citam :-)

neutrino kaže...

@ Zeko - ne sumnjam da si brz, ali krsis pravila igre ...

A opet, nemam srca preskociti te jer si medju rijetkim komentatorima ... uf sto cu sad ...

@ svi ostali - veceras se bacam na odgovaranje, CPR

Anonimno kaže...

Nisam ni očekivao ništa manje od odgovora na svih 5, odnosno 6 pitanja :)
Zapravo, imam još jedno... ovaj P.S. u tvom postu je dodan nakon mojih pitanja ili sam napola spavao dok sam čitao? :)

Anonimno kaže...

pitanje apropo imagea 080107zig.jpg ( http://www.zigdikat.com/slike/080107zig.jpg ) glasi:

neutrino, bi li ti sjeo? :)

Gnash kaže...

ja imam jednostavno pitanje. prejednostavno. jesi dobio moj pp na onom sajtu koji je nebulozni, ali ne i neutrinski (ili tako nekako)? jos prosle godine, prije nego se bog rodio. i hocemo se cut prije 2009 ili ja moram prvo vikat kroz prozor "ja magarac"?

--nznljc

Unknown kaže...

opiši sebe s 5 - glagola ;) i obrazloži
upitnjak, da bude pitanjce

neutrino kaže...

Poruku dobio. Sa damom se sastao. Nismo nista smislili.
Svrbe te prsti? :-)) Ajd saljem mail.

Anonimno kaže...

Omiljeno jelo - hrvatsko i englesko

Anonimno kaže...

ta hajde, smislit cemo. (ako je to ono na sto mislim..)

Gnash kaže...

bok zli_g.!

dok vas dvoje smisljate, ja pisem pizdarije po zidu kolodvora: http://gospodblog.bloger.hr/

Anonimno kaže...

Moje pitanje je sasvim obično, a vezano je na posao i ima tri dijela:

1. koliko ti treba od kuće do njeg
2. opis radnog mjesta
3. što radiš na pauzi

Eto, neoriginalno, ali me baš zanima ;-)

Anonimno kaže...

jeah, aj vaz rajt. :))))

poslah prijedlog neutrinu. cekam ocitovanje.

Anonimno kaže...

@ zlo djevojče i neutrino - puno mi se ne sviđa kad niš ne kužim te vaše interne spike... :( riješite to mejlom i ne uzbuđujte babu tračaru u meni :P

Anonimno kaže...

Nabroji 5 stvari koje su super u gradu gdje živiš.