Oh, ovo sam jednostavno morao podijeliti s vama

Nisam danas htio objavljivati post, ali ovo nisam mogao prešutjeti:

Znate da sam neki dan pisao o guglarijama tj. kakve sve šašave pretrage ljudi upisuju u tražilice, a ove ih onda iskrcavaju na mom blogu?

E sad, sjećate se da sam ispao glavna fora za dvije detektivske pričce tj, "kako pronaci neciju e-mail adresu", a onda i "kak saznati nečiji broj mobitela".

E sad, kako ne znam niti kako pronaći nečiji e-mail niti kako pronaći broj mobitela malo sam izgubio vjeru u sebe, ali i nadu da ću osobama koje to traže ikad moći pomoći ...

Ipak, pravi šok uslijedio je kad sam jučer pogledao u tracker u tracker i otkrio da me netko pronašao upisujući slijedeću potragu u Google:


KAKO SAZNATI IME I PREZIME OSOBE AKO JE POZNAT BROJ MOBITELA KOJI JE NA KARTICU


Pa umro sam od smijeha ...

6 komentara:

Anonimno kaže...

možda je ljudima komplicirano ići liječniku pa se jadaju guglu :))))

etotako kaže...

A ja jutros imam bolji hit.

POKAZI MODU CIZAMA ZA 2008.


Obrati paznju na POKAZI!!!

pripretis pretrazivacu sta li :)

Anonimno kaže...

I kako saznati? Pitati Neutrina? :)

Anonimno kaže...

I da, ako imaš puno klikova danas, to sam ti ja. Bila sam barem 10ak puta. Koristim se tvojim linkovima, umjesto da sama linkam ili držim negdje na zgodnom mjestu.
Lijenčina jedna trillovska :)

Anonimno kaže...

jedan od boljih moram priznat :) .. ja sam već pregorio od tih smijarija s mog bloga. Evo nekih od zadnjih 20...
- rasizam zaključak
- koliko treba pošti da stigne u ameriku?

I moram priznat kako sam jako iznenađen jer u ovih 20 nema niti jedne varijacije na temu "cajke" ;)

Anonimno kaže...

cekaj da pocnu googlati tko koga :PPP

ps. imas mail. ili da te sms-om obavijestim? :DDDD