Seksali su se - GDJE ?!?!?!?

Ah dvije ljepotice od vijesti naprosto moram sa nekim prokomentirati:

Evo prve

Dvoje tridesetogodišnjaka je uhvaćeno u seksu, pazi sad, u ispovjedaonici - za vrijeme jutarnje mise!!!!

Napaljeni talijanski par ispričao se svećeniku, malo su si popili noć prije i eto - pretjerali.

Sad skužio bih da su previše popili pa ih je potjeralo gdje i car ide pješke - ali da ih je potjeralo seksat se i to baš u crkvu i baš u vrijeme mise :-)

Valjda im je sve ono pjevušenje i mrmljanje molitvi bilo neki stimulans, ali pokušavam si zamisliti šokiranu pastvu. Što ih je odalo? Vriskovi? Podrhtavanje tla?

------------------------------------

S obzirom da se stvar desila u cesenskoj katedrali, malo sam pogledao po talijanskim stranicama i saznao slijedeće.


Na jutarnjoj misi od 7 ujutro u cesenskoj katedrali jedan je vjernik čuo čudne šumove i uzdahe iz jedne ispovjedaonice pa je obavijestio policiju. Policajci su došli i u ispovjedaonici otkrili dvoje "darkera" zaokupljenih oralnim seksom.

Ok, ovo je već lakše zamisliti. Tj, izvedivije je ako ništa drugo. Pretpostavljam da se radilo o clintonovskoj varijanti, a mislim da to čak i nije seks ... :-)

Bilo kako bilo, policajci su dvoje ljubavnika izveli iz crkve ne prekidajući misu (čitajući ovo ja sam na trenutak pomislio da piše da su ih izveli ne prekidajući snošaj).

On je radnik, ona učiteljica. Brane se da su ateisti i da je za njih crkva isto što i bilo koje drugo mjesto.

Dobili su prijavu za opscenost na javnom mjestu, ometanje religiozne priredbe, i djela suprotna javnom ćudoređu.

Biskup je brže-bolje održao misu za očišćenje crkve.

------------------------------------------

Sad, meni su tu dvije razine u cijeloj priči.

Pravno, zbilja ne bi trebalo biti nikakve razlike da li je par uhvaćen u ispovjedaonici crkve, kazališnoj loži, separeu restorana, kupeu vlaka ili nekom sličnom skrovitom a javnom mjestu.

S one druge strane, poštovanja drugih ljudi - zbilja mi je taj čin malo degutantan. Ne mora čovjek i sam biti vjernik da bi pazio na tuđa vjerovanja. Činjenica je da je ispovjedaonica katolicima jedno jako posebno mjesto i oskrvnuti je jednosatvno - nije lijepo.

Ne znam da li bi u sekularnoj državi kazna za oskrvnuće tuđih svetinja trebala biti veća od kazne za običan seks na javnom mjestu - vjerovatno ne, ali kad razmislim - meni se ipak čini gorim prijestupom seks u ispovjedaonici od seksa u kupeu vlaka. Isto kao što mi je gore od običnog pljuvanja u javnosti, pljuvanje po tuđim relikvijama.

Oćeš oskrvljivanje Kurana u Guanatanamu ili pak onu glupaču koja je zapišala spomen gropbnicu... eh kako sam od jedne vrckave teme napravio mučnu sjetivši se Biserke Legradić ... i njene jezive izjave "Skinula sam gaće i popišala se po srpskom spomeniku. Ovo je Hrvatska: ako ja hoću pišati na bilo kojem dijelu Hrvatske, pišat ću. Ako je Hrvatska u pitanju, ponovno bih se pomokrila."


Sad dobro, ovo dvoje izlizanih nije valjda baš željelo biti toliko odvratno, ali ostaje činjenica da je njihov čin nešto što mi se ne čini baš civilizirano.

--------------------------

Onu drugu vijest ću ipak ostaviti za neki drugi put. Sad mi više nije do smijeha ...

5 komentara:

Anonimno kaže...

Pravno gledano sa strane građanskog zakona jest isto, a s druge strane imamo i kanonski zakon koji na to ne gleda isto jer je to obeščašćivanje svetog mjesta... doduše nisam siguran 100%, valjalo bi konzultirat Codex Iuris Canonici

neutrino kaže...

@ jimbo - primijetio si da sam spomenuo sekularnu drzavu - jelda? ;-)

Anonimno kaže...

Primjetih, a promaklo mi je ovo da su ateisti pa se očigledno CIC ne odnosni na njih.
I da, u sekularna država bi trebala napraviti razliku.

A BTW., CIC, Kan. 1211 - Sveta se mjesta oskvrnjuju kad se u njima na sablazan vjernika počine teško uvredljiva djela koja su prema sudu mjesnog ordinarija tako teška i protivna svetosti mjesta da nije dopušteno u njima obavljati bogoslužje dok se uvreda ne nadoknadi pokorničkim obredom prema odredbi bogoslužnih knjiga.

Pitam se ja, što svećenik nije prekinio misu kad su policajci izvodili prijestupnike.

Anonimno kaže...

hehe, ludilo brale :))

dercy lyne kaže...

Pozdrav svima. Voljet ću podijeliti svjedočanstvo s vama. prije nekoliko mjeseci moj muškarac me ostavio zbog druge dame. Toliko ga volim i sve što bih mogao pomisliti bilo je samoubojstvo. Pokušao sam na nekoliko načina, ali nijedan nije uspio. Odlučio sam čitati na mreži i čitati o urokama i čarolijama. Probala sam, izgubila sam puno novca, ali bio je to isti rezultat. Skoro sam odustao sve dok nisam upoznao čaroliju Caster koja me uvjerila u uspjeh i pročitao sam komentare ljudi na njegovoj web stranici. Bila sam skeptična kad sam ga kontaktirala jer sam izgubila puno novca. Dva tjedna bacajući čaroliju, moj se čovjek vratio kod mene kući ... Sada je moj muškarac vrlo poslušan i više me voli. Sad sam trudna 2 mjeseca i sretna sam što ga imam u životu. Savjetovao bih vam da se obratite ovom moćnom čarobnjaku za čaroliju, koji mi je dao drugu priliku za sreću i ljubav, isprobao sam nekoliko čarolija i nijedna nije uspjela. Ako vam itko može pomoći da vratite ljubav i vodi vas u potrazi za životnim rješenjima, to je on. Kontaktirajte ga izravno na -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com ...... Možete ga i Whatsapp poslati na +2349083639501. Na zdravlje.