Mobilna onanija

Šetam ja neki dan tako s curama po Tkalčićevoj i snimim za jednim stolom sjedi neko četvoro ljudi a frajeru u uhu ovo:



Čovjek sasvim normalno sjedi za stolom sa društvom, nešto pričaju u dobrom raspoloženju (nit sam čuo nit me interesiralo što) a na uhu mu se kočoperi ovaj uradak modernog dizajna. Nemojte me sad hvatati za riječ - ne kužim se ja u te stvari pa ne znam jel to bio baš taj model i baš taj proizvođač - ali bil je nešto slično.

Sad, koliki papak moraš biti da i na trenutak pomisliš da će bilo tko o tebi pomisliti išta drugo nego "Gle budale!".


Ne vjerujem da je itko od komada koji su prolazili Tkalčom uzdahnuo za tipom sa time u uhu. "Oh, on je tako važan i moćan - pravi muškarac za mene"

Ovi što su sa njime sjedili, ako imalo drže do sebe, taj su mu gadget zapisali kao minus. Što se kog vraga ima prenavljati da je, kao, užasno zauzet - a tu sa društvom ispija kavice.

Ne kužim taj paravan - strahovito traženog i zaposlenog tipa.

Jer, čak i da si dr. Kovač osobno, koji će samo svojim preciznim uputama preko telefona medicinskoj sestri omogućiti da izvede traheotomiju - imaš, ježi ga, vremena izvaditi mobitel iz džepa ...

6 komentara:

Anonimno kaže...

Ali parlajući via BT slušalice ima slobodne dvije ruke, jednu za kavu, drugu za cigaretu.
Buržujski ;)

Anonimno kaže...

Možda jednostavno nije stigo oprat uši doma. Jel ima isto i na drugom? ;)

Anonimno kaže...

ja kad vidim likove s tim zarito u uho, odma mislim da je neki policajac il nešto :)

Anonimno kaže...

Mislim da je jimbo otkrio kako i zasto to rade.
Ja sam mislila da su ti nausnjaci radio ili mp3 player-i.

neutrino kaže...

@ jimbo - ma naravno, ruke su ti slobodne, možeš voziti auto s tim npr ili klikati po tastaturi i slično - ali hej - tip sjedi s društvom u kafiću i NE PRIČA NA MOBITEL. Kužiš? Priča s frendovima oko sebe. I istovremeno drži ovu glupost na uhu...

@ zeko zna - ne, u drugm ima čačkalicu :-)

@ Ire - da, to ti i velim - prvo pomisliš da je neka strašna faca, a onda skužiš da je bezvezni papak. E sad, možda zbog onog trenutka kad misliš da je faca frajer to i fura, ali kako mu nije jasno da je prijezir kojim ga obliješ kad skužiš da je prekupac cementa ...

@ zvrk - tja, valjda to još nije in u Kentu :-)

Anonimno kaže...

primjetila sam da je danas to prava pošast- glumiti da si strašno zauzet, zaposlen, važan i nezamjenjiv, stalno uzdisati i govoriti: "ah, imam brdo posla!" dok recimo, ležerno sjediš na kavici. i da,po mogućnosti se hvaliti gadgetima koje si dobio na tom strašno važnom poslu koji obavljaš- mobiteli, laptopi- kako bi naglasio ozbiljnost istog. neki dan sam od tajnice u državnoj firmi slušala takvu priču...