Upozorenje za lopove i slučajne provalnike

Danas je u Engleskoj Bank Holiday. To jest dan kad banke ne rade. A kad ne rade banke ne rade ni drugi uredi. A kad ne rade uredi ne radim ni ja.

Uglavnom.

Zato, sam odlučio obitelj izvesti na ludu zabavu kupovine zimskih jakni u kolovozu.

Tako ćemo mi danas obilaziti dućane sa sportskom opremom ne bismo li našli koji od njih drže jakne za osvajanje Himalaja.

U Kazahstanu je naime zimska temperatura -40. Celzijusa. Ali samo ponekad.

Obično je -20.

I puše vjetar.

To baš i nije vrijeme kad bi čovjek izašao u sakou ili u nekoj laganoj šminka jaknici, fensi kožnjaku ili elegantnom kaputiću. A ne, traži se nešto neprobojno, neka pancirka u koju će se možda biti malo teže umotati, ali iz koje će naše vireće okice gledati druge kako se smrzavaju.

Tako da mi to odosmo nabaviti.

A kako ne želim da mi današnji blog bude samo neko bezvezno jambranje o mojim potrepštinama odlučio sam početi prazniti folder indikativnog naziva "Za blog" na mom desktopu.

Tu naime stoji cijela hrpia slikica koje sam pokupio što mobitelom, što kamerom. Obično kad nešto zgodno vidim odmah i uslikam. Pa onda ne stignem objaviti post. Pa onda zaboravim. I eto.

Prolazio sam tako prije nekog vremena našim parkom na putu do posla.

E sad, usred tog parka ima neki rasadnik, sa nekim barakama za alat i slično. Oko tog rasadnika podignuta je ograda.

A na ogradi bodljikava žica.



I to je OK. Kad imaš nešto što bi netko drugi mogao poželjeti - pa makar taj netko bio i šašavi narkić koji bi ukrao i lopatu jer vjeruje da bi negdje za nju mogao dobiti 5 funti - imaš puno pravo da svoju imovinu lijepo zaštitiš.

I ogradom i bodljikavom žicom.

Ono što je zanimljivo u ovoj situaciji međutim je što na istoj toj ogradi gdje je tako očito razapeta bodljikava žica stoji i znak - oprez bodljikava žica!



Hm. Što taj znak pokušava reći?

Štovani posjetitelji parka. Ako ste iz nekog razloga poželjeli u svoju šetnju uključiti i preskakivanje prepreka željeli bismo vas upozoriti da je ova siva metalna masa na vrhu ove ograde u stvari bodljikava žica


Ili možda

Dragi naš lopove. Željeli bismo upozoriti da prije preskakanja ove ograde povedeš računa da je na njoj bodljikava žica pa pazi da se ne upikneš.


Genijalno. To se zove briga za bližnjega. Tko tebe kamenom ti njega ... uočljivim žutim upozorenjem. A i ne bi bilo zgodno da netko pođe krasti maćuhice pa da si nedajblože podere onu kapu s prorezima ili si nanese kakvo zlo.

Kakvo je vrijeme mogli bi još i tužiti ...


Ali najbolji vic jezapravo drugi znak.

Naime, ako pogledate malo bolje gornju sliku na kojoj sam nestručno uslikao žicu na ogradi - vidjet ćete da su tu u stvari dvije vrste žice. Ova nategnuta ravno je klasična bodljikava žica.

Ali ova što je omotana oko nje u neurednim navojima nije od iste fele.

To je žica u koju su ugrađene vrlo oštre pločice koje podsjećaju na žilete, pa se zato na engleskom i zove razor-wire. Jel se može to na hrvatskom zvati britvičasta žica?

E sad, precizni djelatnik parka nije htio da se netko žali na neinformiranost. Zamislite užasa da tip krene u pljačku vrtnih škara il komposta, precvika bodljikavu žicu koju identificira zahvaljujući jasnoj žutoj oznaci i onda se jadan rasiječe na ovoj drugoj žici na koju nije bio upozoren jasnim znakom?!?!

Zar ne bi to bilo grozno?

I zato, u neposrednoj blizini prvog stoji i drugi znak:






Pa sad ti reci da si se posjekao iz neznanja ...


Inače, ovdje sam vidio toliko zabavnih, poučnih i pametnih znakova da sam odlučio napraviti cijelu jednu seriju kraćih postova u kojima ću vam ih pokazati.

Ono, meni su zanimljivi - pa će možda biti i vama.

1 komentara:

Anonimno kaže...

Heheheh... kao i ovo:
http://www.gorge.org/images/ongar/DSCF0012.JPG