HALO ŠIBENIK!! Još 22 dana

Još mi je jedan dan protutnjao nepodnošljivom brzinom.

Stvari se ubrzano kompliciraju kako ih ja pokušavam raspetljati.

Jučer opet nisam uspio stići doma na vrijeme. Moj novi posao zahtijeva da se podsjetim kako je to upravljati timom ljudi.

Nakon što sam posljednjih pet godina bio uglavnom sam odgovoran za svoj posao zaboravio sam vještinu delegiranja. Sad kad imam svoj tim ljudi, teško mi se priviknuti da ne moram sve učiniti sam. A to znači da najprije nešto započnem, pa se sjetim da imam to kome uvaliti, pa organiziram sastanak da objasnim ciljeve i zadatke, pa se zagubim jer sam previše pričljiv, pa kad se društvo razmili nitko zapravo ne zna točno što im je za činiti, pa za koji dan kad nema rezultata opet sazivam sastanak da vidimo gdje smo itd.

Privikavam se pomalo, ali zato gubim dosta vremena.

A to znači da ne rješavam svoje privatne poslove.

Tako još nisam potpisao ugovor nego ga već dva mjeseca nosam u ruksaku. Freud bi imao štogod za reći o podsvijesti i slično, ali ja vjerujem da se radi samo o zaokupljenosti drugim stvarima.

Elem, jučer mi je landlord produžio najam za traženih dva tjedna, pa sigurno nećemo morati u privremeni smještaj.

Zvali su iz agencije i danas će doći neki ljudi koji bi unajmili kuću kad mi odemo. Tražio sam da mi agent usput i donese račun za produženi najam, ali čisto sumnjam da će mu uspjeti ispiliti taj komad papira do danas popodne. Ipak to zahtijeva uključivanje mozga, a to bi od agenta za nekretnine ipak bilo malo previše očekivati.

Raspravio sam sa kadrovskom i dogovorio mehanizam vraćanja preplaćene najamnine. Što ću kad mi je najvažniji miran san. Vjerovatno nitko ne bi još mjesecima skužio da su mi uplatili dva mjeseca previše. Možda nitko nikada ne bi ni skužio. ALi bi se meni stalno motalo po glavi i znam da bih milijun puta protrnuo da me netko prokljuvio ...

Nemam dara za muljanje i što ću.

Saznao sam da će firma u moje ime odjaviti struju, vodu i plin, a mi si moramo odjaviti telefon, internet i ostalo sami. Kakva sam zbunjola svaka pomoć će mi dobro doći

Cure inače šljakaju sve u 16. Kuća blista, sve je složeno, na katu su stvari spremne za popisivanje. Mala neutrinka radi zadaće koje joj ostavih i sve ide kao po špagi.

Frendicu iz Kazahstana ćemo večeras voditi u marokanski restoran (možda opet bude trbušnog plesa) pa ni danas nećemo dovršiti popisivanje - što znači da ćemo na to izgubiti dio vikenda.



Ajde brzo da vas vidim - koji je smisao današnje ilustracije?

9 komentara:

etotako kaže...

Fiat Brava, kljuc u ruke :)

neutrino kaže...

:-) Dobro, ali nije ...

Anonimno kaže...

halo split? :)

Anonimno kaže...

I ja sam mislil da je odgovor ključ u bravu....

Anonimno kaže...

Cijeli dan sam danas razbijao glavu, ali... ništa!

neutrino kaže...

@ jabuka - nista od Splita, a ni Dubrovnika ...

@ zgdnevnik, jimbo - hm moratcu vammalo pomoci...

Pa kako se zove to sto je na slici?

Kljuca uopce nema, brava je sporedna stvar.

E a onda pogledajte koji je broj bio u igri pa spojite jedno i drugo ...

A bas mi je rago da Jimbu ne ide ....

Anonimno kaže...

aaaaaaaaaa

hahaha previše objašnjenja si dao... sad je tako lako da i ja kužim! :))))

kvaka 22? :))))

sad kad nije... *kida ulijevo, tako joj mlijeka u prahu*

Anonimno kaže...

Kvaka 22...

Anonimno kaže...

Eh, nisam skrolal dolje pa nisam vidio da je odgovor već dan...