Počinje countdown - još 23 dana - HALO ZADAR!!

023 - SITNOOOO


Ako se sve poklopi kako rekoh jučer i ako shodno tome pretpostavim da polijećemo u petak 26. onda nam je sa današnjim danom ostalo još 23 dana u Londonu.

Pere me nervoza opasno. Jedva čekam da odletimo i da sve ovo prođe.

"Nebo donosi dan i drobi noć u ruci
U sobi dvadesettri"


Znam da ću za 30 dana s guštom ovo čitati i smijati se sam sebi.

Ili ću tražiti gdje je sve krenulo po zlu ...

uh, al sam optimističan.



Dakle, danas sam slabo pridonio općeobiteljskom napretku projektu velike seobe. Zadržao sam se na poslu i nisam došao doma na vrijeme da dovršimo popis.

Ali su zato cure popravile stvar i skoro završile sa slaganjem soba na katu. Napunile su četiri velike vreće smeća i razvrstale gomilu stvari po ormarima tako da će pakiranje biti pjesma.

Ja ću sutra valjda stići na vrijeme da sve konačno lijepo popišemo da mogu popis poslati špediterima.

Ipak, nisam danas bio sasvim bez rezultata.

Saznao sam da ćemo zadnje dane u Londonu provesti u hotelu u centru jer će nam kuću profesionalno očistiti (o trošku firme) prije nego što je vratimo njenom pravom vlasniku. Mala neutrinka je oduševljena zbog toga. Ona se u životu baš i nije nagledala hotela pa joj je svaka pomisao na hotel nešto fenomenalno.

Nakon što provede slijedećih godinu dana praktički u hotelu vjerovatno će joj se malo manje sviđati...

Dalje, došla mi je frendica iz Atyraua (uf morat ću se naviknuti na neobično dekliniranje) i problem skladištenja viška stvari je riješen. Ona ima cijelu praznu garažu ...


Stalno mi padaju na pamet stvari koje nikako ne smijem zaboraviti ili koje još moramo napraviti.

Moram srediti sa councilom da nam dođu po krupni otpad, moram vidjeti u kadrovskoj kako ćemo odjaviti komunalije i slično, moram pogledati kako ću raskinuti ugovor za mobitel, moram raskinuti sve naloge za direktno terećenje mog bankovnog računa, moram se odjaviti sa svih mailing lista i ostaviti u agenciji kontakt adresu. Moram smisliti kako da odjavim internet račun a da mi ostane još neko vrijeme e-mail adresa. Moramo kupiti jakne kad dobijemo vize. Moramo maloj neutrinki kupiti neke štosne stvari za školu.

Moram od firme naplatiti avionske karte za prošlu godinu, moram naplatiti troškove službenog puta kad sam se ljetos morao s mora vraćati u ured zbog nekog neodgodivog sastanka, moram vratiti najamninu koju su mi greškom preplatili, moram sa landlordom dogovoriti da mi produži najam za još dva tjedna (jer mi ističe trinaestog), moram za to dobiti račun i pobrinuti se da ga firma plati, moram smisliti gdje ćemo ostaviti moj bicikl kojeg nećemo nositi sa sobom ...


Inače, u slavu današnjeg dana informirat ću vas da je 23 prim broj , a pojavljuje se neobično često u znanosti i svakodnevnom životu.

23 je atomski broj Vanadija što baš i nije neki podatak. Mislim, sigurno nećete o tome popričati s nekim na gablecu. Ali ima zanimljivijih stvari, npr. Zemljina je os nagnuta pod kutem od 23,5 stupnjeva, Zemlja se oko svoje osi okrene za 23 sata i 56 minuta, spolne stanice kod čovjeka imaju 23 kromosoma (u ostalim ljudskim stanicama kromosoma ima 46), krvi navodno treba 23 sekunde da prođe kroz ljudsko tijelo, u mozgu imate 23 milijarde neurona ...

23. psalam je onaj čuveni "Jahve je pastir moj: ni u čem ja ne oskudijevam ..." ili u engleskoj verziji "The LORD is my shepherd; I shall not want". U Islamu, navodno je Muhamed učio Kuran 23 godine, a božanski Michael Jordan nosio je dres sa brojem 23

Jesam li nešto zaboravio?

Ima li netko neki praktičan savjet?

10 komentara:

Anonimno kaže...

Sveti Juraj je ubijen 23. travnja. Ja sam na taj dan rođen :-)

neutrino kaže...

1984?

Anonimno kaže...

023 je pozivni za Zadarsku županiju

neutrino kaže...

Znam, zato i jest "Halo Zadar!" u naslovu ovog posta ;-)

Anonimno kaže...

znači li to da ćeš sutra napisati post s naslovom HALO ŠIBENIK? :))

Anonimno kaže...

a prije pakiranja gela za tuširanje i četkice za zube ćeš napisati "halo zagreb"? :D baj d vej... upravo sam se skoro ugušila čitajući tvoja prepucavanja s maloljetnim fanovima određene "velike zvijezde"! :))) strašno... jedno mlado biće te proglasilo maloljetnim, a drugo čini mi se i ženskom! :D

neutrino kaže...

@ anonimno - hm, pa to mi je bila namjera. A sad kad sam prokužen pitam se ima li smisla ...

@ jabuka - ma zar nisu slatki ;-). Bilo je tu malo gorih komentara, ali sam neke morao obrisati. Ipak se na mom blogu može zateći i poneko mlađi od 18.

Vidim da ću morati ponovo napisati nešto grozno o Avril iz čistog gušta :-)

Anonimno kaže...

a ovo si zaboravio: http://www.imdb.com/title/tt0481369/
:)

neutrino kaže...

Nisam zaboravio, nisam gledao taj film pa ga nisam htio spominjati.

Zaboravio sam medjutim napisati da jesen pocinje 23 rujna ...

Anonimno kaže...

Nije valjda da si postao mistik? Nemoj me plašiti. :-)