Opet u Londonu - nisu me protjerali, samo sam otac na sluzbenom putu.

Vidim da je dio covjecanstva odlucio izraziti svoju zabrinutost glede goruceg pitanja nastavka mojih pisanija.

Moram vas zamoliti za trenutak, sat, dan, tjedan strpljenja.

Poslovno sam se vratio na mjesto zlocina, opet u isti stari londonski ured na jedan kraci cetverodnevni sastanak.

Cijelu sam nedjelju prakticki proveo u avionima i aerodromima, a ponedjeljak u uredu. To je posebno lose jer sam tako izgubio dva neradna dana koje si eto nikad necu moci vratiti.

Ponedjeljak je, naime, u Kazahstanu bio neradan.

Jer je u subotu bio Dan Republike. (U povodu kojega sam ja vec imao smisljeno pola posta i prikladan naslov, ali sad je prosla zeljeznicka kompozicija ...)

A kad u Kazahstanu praznik pada u subotu onda se radnim ljudima i gradjanima omogucava da si praznik "prenesu" u ponedjeljak.

Pa oni onda nisu radili.

A ja jesam.

Jer se Englezima zivo fucka (tj. futjka - sram vas bilo bezobrazne) za kazhstanske nacionale praznike i njihovo prebacivanje...

A i mojoj se sefici isto zvizdi za tu cinjenicu.


Elem, ostavih moje djevojke u zagrljaju Atyraua i otputih se u bijeli svijet, trbuhom za ...hm ... pupkom?

Kako to vec sudbina okrutno postavlja, kad je avion izronio iz oblaka nad Londonom, nije proslo nego par sekundi i kroz prozor sam kao na dlanu gledao "nas" park i nasu ulicu i nasu kucu ... dobro nju bas i nisam tako dobro vidio, ali sam jasno znao gdje je.

Kad sam se u ponedjeljak provezao onuda vidio sam da je grmlje pred kucom podrezano i da kamion istovaruje nesto - valjda novi namjestaj ... dosli novi stanari ...

Smrc.

Ko da nas tu nije ni bilo. Sve ide svojim tokom, trava se zeleni, guske i patke se gegaju, biciklisti voze parkom ... e jezi ga.

Eh da.

Odsjeo sam u hotelu u centru Londona koji je unatoc bombasticnom imenu i monumnetalnoj fasadi ipak jedna prilicno prljava rupa - pozali gost sto je ismijavao onaj kazahstanski hotelcic.

No, u petak krecem nazad. Odvrnem kazaljke pet sati unaprijed i skoknem do Atyraua. Polazak iz Londona u 6:30 ujutro, slijetanje u Atyrau oko 20:30. S obzirom da se u oba slucaja radi o lokalnim vremenima put me sve skupa - zajedno s cekanjem u Amsterdamu - "kosta" jedno 9 sati ... nije ni lose s obzirom da se ide s kraja na kraj Europe.

Eh sta ti je neutrino, k'a tica!

17 komentara:

Anonimno kaže...

ajd da ne stoji dugo bez komemtara.. ja te recimo pratim još od kampanje sa Krašom, al kampanjski, tu itam.. negdjeprije sam skužila da si/ste otišli iz Londona, pa sma unazad pročitala puno postova, od paking lista pa do ovamo.. ( sad još trebam vidjeti kak se objavljuje komentar..)
pozdrav iz starog kraja
2mama.blog.hr

Anonimno kaže...

Baš mi je drago da si u Londonu, kupi svojim djevojkama nešto zgodno da i one osjete dašak Londona. I čekamo daljnji post. Pozdrav iz ZG

Anonimno kaže...

tak je to, dragi Neutrinac. Zato ja dobro pazim da se ne vraćam baš previše u ta mjesta gje živjeh, jer blues je ponekad onako baš... baš... overwhelming.
Strina

Anonimno kaže...

Memories....
Dobro nam se vratio (na cetiri dana)!

Anonimno kaže...

rijeka53,
mmmmmmmm kakova su to sad skakanja vamo tamo naprid nazad, ma se ce mi se pobrkati......

Anonimno kaže...

Neutrinac, jel se ti to NE ZNAŠ vratit:))))
PS

Anonimno kaže...

E sad si ga pretjerao... Jesi se vratio mi cupkamo i čekamo....

Anonimno kaže...

rijeka53
mah rekal je par dana, a niga vec...... uffaaaaaaaa, ma se vrnul ili je finil va......

Anonimno kaže...

rijeka53
mahhhhhhhh nadam se da je ziv, ili (ni)su stigli koferi pa je ponemel
ccccccccccccccccccccc

neutrino kaže...

Nu ja zhiv, toljka rabotajem!

Anonimno kaže...

pa di si više? da ti se nije šta dogodilo?
ajde nabaci koji redak... ako ne znaš što bi - kompiliraj iz arhive...

;-)

ZIG

Anonimno kaže...

rijeka53,
dobro bar reci su stigle sve stvari konacno i ste uselili ili ste jos u hotelu.

Anonimno kaže...

E pa sad si stvarno pretjerao, daj se javi..... čekamo... poz iz ZG

Anonimno kaže...

rijeka53
cccccccccc da pretjerao, zazelio se da ga mazimo i pazimo i stalno zalazimo cccccccccccc

Anonimno kaže...

i čekamo... i čekamo... al tko sam ja da ti sudim... :D

Anonimno kaže...

rijeka53,
se si mislin da su ga prvo zvali u CK, a onda ga je kgb poslal va sibir............ jadan bez compa ce ponemet

Anonimno kaže...

What's the hold up?
Is everything ok?