Specijalnaja salfetka dlja uhodu za steklokeramičejske ... nešto ...

Aha, počeo sam spontano učiti ruski.

Učim ga kao i sve što sam u životu naučio - upijanjem.

Jednostavno stanem na propuh, onako razdrljen i gologlav i što me pogodi u čelenku ostane utisnuto negdje u moždanima.

Tako smo prekjučer krenuli u specifičnu nabavku detrdženta za pranje štednjaka i dok čitah što piše na ambalaži ovo u naslovu me tresnulo po čelu. 

Ne doslovno, nego figurativno - pročitao, ponovio par puta i eto, zapamtio. Zadnje se riječi baš ne mogu sjetiti trenutno, a kako cure spavaju ne želim roštati po sobi ...

Digresija:
Tako i na njemačkom znam reći "Fur riziken and niberverkungen bite lizenzi die pagunksbailage oder fragenzi ire arct oder apoteker" (oprostite zbog fonetskog pisanja ali ne znam pisati njemački ... ne znam ni govoriti, ali ovo znam reći).

Tako ti je to kad kao balavac razdrljen gledaš RTL (onaj njemački) i u svakoj pauzi Prajs-ist-hajs zaredaju reklame za tablete i sirupe koji redovito završavaju sonornm upozorenjem. I tako ja baš i ne zapamtim puno od onoga 

- Bok Anna, ideš s nama
- Ne mogu boli me glava
- Ah, ne brini, znam što će ti pomoći

Ne, tu znam ponešto ... ćus Anna, šmerc, hilfe ... ali poruku da 'za rizike i kontraindikacije treba pročitati upute na omotu ili pitati liječnika ili apotekara' znam napamet i bez greške ...

I još znam "im fulmf sekunden ist est elf ur ... (jen, dva tri, četiri, pet) ... elf ur... osterajh draj prahdinahrihten ..."

To zato jer je na radiju Austrija 3 u 11:05 - iza vijesti - počinjala emisija sa evergreenima. A ja sam se uključivao ranije i - naravno zapamtio odbrojavanje do 11 sati i vijesti.


E da, mi opet u hotelu!!!

Bili u našem apartmanu punih 5 dana pa nas vratilo u hotel ...

A hotelske je sobe projektirao neki teški pervertit.

Tko bi drugi, i za kojeg vraga nasadio pravi pravcati prozor između kupaone i sobe?



Kao što vidite, radi se o prozoru sa PVC stolarijom opremljenom termopan staklom i metalnim roleticama.

Tko to voli piljiti iz dvokrevetne sobe u kupaonu u kojoj se susobljanin kupa, umiva ili vrši nuždu?

I, tko se voli kupati, umivati i vršiti nuždu pored prozora u sobu punu ljudi?

Mi, naravno, držimo rolete zatvorene, osim kad se gospođa tušira jer ona voli gledati televiziju iz kade. Sapuna se žena i čita vijesti na CNN-u ... ili gleda utakmicu Engleska-Kazahstan

Tako mi se, eto, samo odgovorilo. Prozor je postavljen u sve sobe ovog hotela kako bi gospođa neutrino u svakoj mogla ostati informirana - ovo nam je treća soba u ovom hotelu i sve su imale ovu genijalnu arhitektonsku novinu. Da nisam sad krenuo pisati o tome u postu ne bih se nikad domislio pravom razlogu.

No da se vratim malo unatrag.

Pretprošlu subotu smo se konačno izvukli iz hotela i prebacili u naš stan - zaboravite na trenutak da smo sad opet u hotelu i oćutite našu radost da smo nakon dva tjedna života u koferima konačno mogli rastegnuti svoju imovinu na osamdesetak kvadrata.

U tjedan kazahstanskih dana došlo je do samooplodnje među našom prtljagom pa smo dobili prinovu - još jednu veliku ručnu sportsku torbu. Da pravi društvo onim trima iz ručne prtljage i onoj trojici slonovskih kofera.

Stvar je jednostavna, raspakirane stvari - u prisustvu zraka - zauzimaju veći volumen ...

Zezam se. Mala je neutrinka od škole dobila komplet knjižurina enciklopedijskih razmjera za pisanje domaćih zadaća i učenje doma (drugi set je u školi, pa da djeca ne moraju tegliti knjige sim-tam imaju dva kompleta ...) pa je to uglavnom popunilo torbu.

I limuni. I teglica meda. I nešto vode. I Twix. I vrećica prljavog veša - a tu je istina da prljavi veš zauzima više mjesta nego čisti... zbog načina na koji je složen valjda ...)

Elem, sve smo potrpali u minibus (ej nas troje i koferi putovalo je 800 metara minibusem!!) i za tren oka smo se obreli u našem stanu. Dvije spavaće sobe, kuhinja i dvije kupaone. Kud ćeš više. (jel zanimaju koga slike?)

Pa smo krenuli u raspremanje gdje smo moralii odgovoriti na brojne strateške izazove poput gdje staviti lijekove? U ladicu u dnevnoj sobi ili u našu spavaću? Mogu li ja imati jednu ladicu za svu elektroniku, garancije, uputstva, baterije, kameru i slično? Gdje da stavimo višak cipela?

I ključno - ne smijemo zaboraviti da nam još trebaju stići tri kofera sa odjećom i - najgore - 52 kutije sa drugim stvarima uključivo i dva bicikla ...

Svaki put kad spomenemo te 52 kutije tješimo se da su dvije kutije roba za dobrotovorne svrhe pa ćemo ostalo, kao, lako raspremiti ...

Nedjelja je bila dan ključan za nabavku. Potrebno je pokrenuti domaćinstvo od nule. Treba kupiti svaku i najmanju potrepštinu.

Stan je, naime, opremljen sa svim namještajem, svim aparatima i svom opremom (tanjurima, čašama, loncima i tavama) ali sve za kuhanje i pranje treba kupiti od jednom. Šećer, sol, jaja, mlijeko, sir, šampone, ulje, ocat ...

Jedno 4 sata intenzivnog tumaranja po supermarketu konačno smo izašli sa zadovoljavajućom količinom prekrižeenih artikala na listi.

Nismo našli valjda samo krušne mrvice, a i to uglavnom zato što nismo znali da se one zovu "suharki dlja pa-ni-ro-van-čenije" ili nekako slično. A možda ih nismo našli i zato jer nam je već bio pun kufer kupovanja.

Nakon što smo sve provukli preko blagajne ljubazna nas je gospođica upitala želimo li možda račun, pa kad smo potvrdili da bi nas zanimao - poslala je potrčka (k'o bog inžinjera) da iz ureda donese isprintanih pet stranica A4 formata - na kasi valjda nema onih papirića štoli, pa se koriste ovom priručnom metodom ...

I još smo dobili dvije majice jer smo kupili detrdžent koji je bio na akciji. Mislim da će obje biti za malu neutrinku jer ja definitivno ne stanem u taj kineski XXL ...

Navečer sam moje dame izveo na pizzu u obližnji hotel na obali rijeke.

Zašto to spominjem?

E pa zato što su neki tražili da napišem ponešto o pivu - tu smo zajednički probali prvo pivo.


Nije kazahstansko, nego rusko, ali su samo to od nezapadnih imali ...

To se zove Baltika i ima je u verziji od 3, 5 i 7 posto alkohola.

Ovo je Baltika 5.



Žiri je zaključio da se radi o jednom zadovoljavajućem lageru, ne pretjerano očaravajućih svojstava, ali pitkom i bez neugodnih ili iznenađujućih okusa kako na prvo kušanje tako i naknadno.

Sve u svemu - uz klopu dobro paše, ali neće vas baciti u trans.

Ja inače, nisam neki veliki pivopija, a nisam ni znalac.

Apsolutno najbolje pivo koje sam pio je točeni Leffe.

Volim i ona nizozemska dupla i tripla piva. Volio sam Bavariu 8.6 dok se nije pokvarila pa se sad prejako osjeća alkohol, a pivo nema teka.

Ne razlikujem Stellu od Fostera, Heineken od Tuborga, Karlovačko od Ožujskog.

To su meni sve tako neki - pitki lageri.

Pijem čak i ona engleska ishlapjela piva - tj. ale - mada mi neka bolje leže od drugih.

Pijem i Guiness. Fino mi je, ali nisam uvijek za njega raspoložen.

A pio sam svojedobno i neko od onih pšeničnih piva, ali je uvijek bilo točeno i talijani ga u tom baru zovu samo Weissbier pa ne znam koje je vrste bilo.

U jednom od slijedećih postova recenzija 4 slijedeća piva (pa bili smo u dućanu, zar ne?) a do tada, evo pogleda sa prozora naše hotelske sobe - ne pada mi na pamet da se žalim na smještaj, mogli smo i ovdje završiti):




Izgleda puno bolje sa zemlje nego ovako s drugog kata, vjerujte mi :-)

4 komentara:

Anonimno kaže...

pa dobro, zašto su vas ustvari izbacili iz stana? :-/

Anonimno kaže...

DDD?

Anonimno kaže...

Sigurno je kupaonica bez prozora, pa ako otvoriš taj prozor i prozor u sobi, možeš fino prozračiti ... nagađam.
Daj drugi put uslikaj i spizu. I zašto si opet u hotelu?

Anonimno kaže...

dobro.
to za prozor između sobe i kupaone... ne znam, gdje god čovjek dođe, uvijek naiđe na barem jednu od tih projektantskih "ekstravagancija"...al nije to najblesavije... meni je, recimo, u našim provincijama turboglupo i žalosno vidjeti koliko starijih bračnih parova živi samo u nekih 200-300 kvadrata, od kojih koristi uvr'glave - petinu... pa kad to vidim, onda mi je taj tvoj hotelski prozor čak i simpatičan, uostalom, gospođa ga je stavila u upotrebu, a ima i neprozirnu roletu. Pretpostavljam da se otvara sa kupaoničke strane:))) A jel imate to i u stanu? Mislim, meni ne bi bio bad,... U svakom slučaju, zdravije nego da prozor iz kuhinje gleda u špajzu. Pa sto kila bih imala. Zemlja s tolko inženjera nema zašto biti zabrinuta za svoju budućnost.

Samo nemoj da ti se sljedeći post pretvori u analizu piva. I'm watching you.
Strina