Di ste sada tehno frikovi - ovo garant ne znate!

Ajmo curice ajmo dječaci!

Sad se vidi sad se zna tko se kuži u ova čudesa.

Pazi vamo.

U apartmanu gdje živim mudri je graditelj predvidio internet vezu.

I što je najbolje stvar radi.

Dakle, ja uzmem network kabel - ovakav:






Jedan kraj gore uslikanog kabela utaknem u rupu u zidu a drugu ravno u kompjuter i onda surfam.

Nema modema, nema ništa.

Stvar radi jednako na mom laptopu, kao i na kućnom kompjuteru (standardni PC). U Engleskoj sam za isti PC trebao broadband modem, a ovdje ne trebam ništa!


(Nemojte me dakle pitati ništa o tome jel mi veza ovakva ili onakva. Što znam to sam vam napisao. Ako trebate još informacija recite mi gdje da ih nađem - dobro?) 


Ajmo dalje.

Imam laptop koji ima u sebi ugrađen wireless modem (valjda se to tako zove). Dotični se manifestira na način što mi svijetli plavo iznad tastature i što mi se nježno obrati kad mu je u vidokrugu kakva wireless mreža, pa me na nju i prikopča kad ja utipkam password. Ovo je testirano u Zagrebu gdje sam se uspijevao čisto fino spojiti na jednu mrežu u mojoj zgradi a nisam uspio na onu susjedovu jer nisam znao lozinku.)


Jel dovde sve jasno?

Ajmo sad na ono što bih ja htio.


Ja bih htio kupiti napravu koju ću utaknuti u rupu u zidu a ona će mi zauzvrat omogućiti da surfam na svom laptopu iz dnevne sobe.


Znam ja da se to nešto zove bežični nešto, ali pitam ja vas jel meni treba router ili modem?

I ako kupim modem sa routerom hoće li to raditi?


Naime, moji mili i vrli informatičari u firmi rekoše da nam treba router i to jedan od ova dva raspoloživa na tržištu.






Link Sys WRT 54G




Ali ne lezi vraže!

Gospođa i ja obiđosmo nebrojene magazine ovdje i sa područja besprovodnjajega interneta (to ti je wireless u neutrinsko ruskoj verziji) ne nađosmo niti jedan od ta dva.

Nudi nam se


















I sad ti ja ne znam koje je od ovih pravo rješenje?


Htio bih da stvar fercera a ne bih htio da kupim jedno pa da ustanovim da mi ne valja.

Ili pak da postanem "neutrino-sa-šestog-kata-što-je-svima-ugasio-internet" ...


  
Cijena mi je potpuno u drugom planu - mene zanima što će od toga raditi...


A sad vi znalci ili znalice

8 komentara:

AM kaže...

Treba ti wireles repeater.

Možda čak i imaš Siemensov (ili netko tvoj) onaj stari se515 model koji je svojevremeno HT isporučivao korisnicima ADSL-a. On ima tu mogućnost. ***

SAMO! Samo moraš ga podesiti. To se neće samo. ***

Dakle kada spojiš svoj laptop na taj priključak sa slike (u hotelu, doma bilokamo) i NAKON što ti proradi internet - pogledaj koja ti je dodijeljena IP adresa za GATEWAY. Onda ju zapiši na papir. *** Iskopčaš laptop *** Priključiš repeater na laptop (da, moraš imati jedan UTP mrežni kabel za to . U uputama od uređaja nađi kako mu se podešava REPEATER mode i dalje je jednostavno.

Anonimno kaže...

ma svi ovi su ti ok...umi nejjefitniji...

neutrino kaže...

@ AM

Najprije - puno hvala na pomoci.

Na zalost, ima jedna mala stvar zbog koje ne mogu niti zapoceti slijediti tvoj savjet, a ja sam je trebao navesti u postu - nije bas da svi koji tu navrate ujedno i prate detaljno nase putesestvije - ja sam, naime, u Kazahstanu. Par tisuca kilometara od HT-a.

Velis da mi treba wireless repeater - to znaci da nista od ova cetiri aparata koja sam nasao ne mogu posluziti - jelda?

Drugo, gdje se pogleda kojami je adresa za Gateway?

neutrino kaže...

@ dado - hoces reci da su WRT i WAG ista stvar?

Oh jelenskih mi rogova ...

Anonimno kaže...

kakav repeater??? pa lijepo je napisao da ima žičanu vezu koju hoće proširiti na wireless. repeater znači da već ima wireless i da mu samo želi pojačati signal. tebi treba wireless ruter, bilo koji linksys je moja preporuka (samo pazi da ti ne uvale model sa dsl modemom jer ti ne treba)

Anonimno kaže...

rijeka53

.....joj koja fora centralna antena ops internet.....ja onako laicki mislim da ti treba ruter koji ce ti SLATI signal interneta, a vidi ako problem mores rijesiti i preko uticnice za struju

http://www.tomshw.it/business.php?guide=20070828

http://www.twenga.it/prezzi-Powerline-XE102-Wall-Plugged-Ethernet-Bridge-NETGEAR-Corrente-patronale-CPL-44302-0

Anonimno kaže...

@N

pa imas vezu na internet preko kabela...ako zelis spojiti wifi router na taj prikljucak da bis omogucio wireless u cijeloj kuci treba router...dsl modem je takodjer router...dkale bilo koji od ovih sto si ih naveo je ok...kupis ga...ubodes...spojis se kabelom na njega...definiras ime mreze, tip enkripcije i password i gotovo...

Anonimno kaže...

nadam se da si riješio problem sa tom spravom i ako nis daj riješi jer čakam novi post. Poz iz ZG