Šmrc, šmrc ... bubani sam pa kenjkam ... na veliku radost okoline

Je, dohvatio me virušćić pa sam se skljokao. Konačno! Čekam još od Nove godine da me stigne. Sve do sad sam ga uspješno eskivirao, ali su me ove visoke temperature zeznule. U Atyrau je naime između nule i minus pet, a to je vele neobično.

Ja sam baš htio iskusiti ono kad padne ispod minus dvadeset, ali eto neće pa neće.

Pa sam se razbolio.

Tek tako da nam zeznem još jedan vikend.

Prošli je vikend, naime, mala neutrinka pala na ledu baš kad smo išli kupovati klizaljke pa smo se vratili doma. Nije joj niš, samo je malo natukla rebra - to joj je dobra škola. Drugi put će slušat ... jedino što nam je propala zabava, a bio je tako divan sunčan dan.

Sad je magla već dva dana pa sam se i ja razbolio za vikend - opet ništa od klizanja...

A klizališta ima koliko ti duša želi. Akimat (županija) je postavio 6 klizališta po cijelom gradu, na rijeci postoji lijepo uglačano divlje klizalište, a našli smo i jedno fensi ispred obližnjeg restorana/noćnog kluba.

A kako još nismo išli na klizanje nemam ni slika.

Nije da ću se ja klizati (taman posla) ali malo ambijenta samvam mislio pokazati.

No ništa, valjda se neće Ural odmrznuti dok se ja oporavim...

============================

Čitam brdo stvari na netu.  

Ne kužim što su se svi sad raspisali oko Googleovog polusatnog glitcha. OK, kužim da je nekome možda malo pao promet kad je Googleova tražilica počela stavljati upozorenja da je site možda opasan, ali ako se to dešavalo SVIMA - kakva je stvarna šteta?

Google će izgubiti par milijuna dolara. Meni to sve ionako malo vuče na virtualnu lovu. Izgubili su lovu jer je manje ljudi klikalo na njihove linkove - ne bojim se, nadoknadit će to oni.

Onaj jadničak u održavanju Googlea koji je stisnuo krivi gumb pa je tako jedini razlog što se stvar uopće dogodila - e njega mi je malo žao. On je vjerovatno već na burzi ... a ionako je kriza ...

No, nova vijest o Facebookovim reklamnim trikovima me uopće nije iznenadila. Otkako sam uspio izbjeći otvaranje funkcionalnog profila tamo sve mi je draže da me ta pošast mimoilazi. Nije da bi se netko blogznašto okoristio kad bi znao kud i kako surfam, ali čitava ta priča sa "družite se a mi ćemo mlatiti pare na bazama podataka o vašim sklonostima" mi je pomalo - bljak.

Ne velim, sigurno da negdje u sitnom tekstu kojeg niste pročitali kad ste otvarali profil stoji da Facebook može s vašim podacima i računima raditi što hoće, ali kad to i čini - meni se ne sviđa.

Znam, znam da i Google gura oglase, da su reklame posvuda oko nas, ali facebook omogućava spuštanje cijele stvari na jednu novu razinu. Korištenje mojih prijatelja za marketniške poduhvate velikih korporacija mi je nova razina niskosti. A nije mi ni drago da pola ljudi zna što je na mojoj shopping listi - ne kupujem samo ono što bih i preporučio, a ako želim preporučiti ... zato je tu blog, zar ne?

Snijeg izaziva kaos - u prometu i drugdje. No ne u Kazahstanu, nego u Engleskoj.  Dobro gdje su te snježine bile kad smo mi tamo živjeli? U pet godina snijeg je pao svega dva-tri puta i niti jednom se nije zadržao duže od nekoliko sati ... a sad ovakve mećave - kako bi sad bilo lijepo prošetati našim parkom i pogledati što rade labudovi i guske. Hm, valjda netko hrani i galebove ...

Na BBC-ju vele da gledanje televizije može pomoći kod spašavanja života. Navodno da na osnovu odgovora oko 2000 ispitanika ispada da bi se svaki peti usudio pristupiti reanimaciji unesrećene osobe raspolažući samo znanjem stečenim geldajući E.R i slične bolničke serije ...

Čitao sam ranije o slučajevima gdje su ljudi koji nemaju pojma o reanimaciji zapravo naštetili žrtvama, a sad tu vele da je bolje nešto napraviti nego ništa ... I ima tu logike. Naime, kako lijepo veli glasnogovornica bolnice - ako osoba ne diše i vi ne učinite ništa osoba i dalje neće disati - tj. umrijet će. Ako pak nema nikog drugog tko zna reanimaciju, a pomoć neće stići dovoljno brzo - kakvo je zlo pokušati?


===========================

Inače, još uvijek nemam wireless. Moji se tehnološki savjetnici ne mogu dogovoriti jel mogu kupiti modem s routerom ili baš moram imati čisti router ...

Dokl se oni ne dogovore ili dok ne nabavim izvana (a to će vjerovatno biti prije nego kazakhstanski dućani počnu prodavati samo routere) - ostaje mi samo da vam se javljam iz bolesničkog kreveta jer mi žica no dosiže do dnevne sobe.

Mislim fakat ... 

4 komentara:

Anonimno kaže...

A snijeg i dalje pada.
kazu skole u Surrey-u su zatvorene, Zvrkova skola radi ali kako cemo mi opet doci do nje,hhhmmm.
Budemo se isli sanjkati poslijepodne (ima ga oko 15 cm) imamo jedno brdasce u nasem polju.
A ti ces nadam se uskoro ozdraviti.

Anonimno kaže...

Ma svejedno je imali router modem ili nema, tebi ne treba ali i ne škodi.
Ili hoćeš da ti ja iz Sarajeva pošaljem router bez modema? :)

Anonimno kaže...

Želim ti brzi oporavak, o routerima i modemima blagog pojma nemam ... ali dolazim jer se nadam pričama o snalaženju u novoj sredini.

Anonimno kaže...

veljac je stara ekipa