Da se upoznamo - ja sam pračovjek!

Jedno me vrijeme dosta zabavljala pomisao o mogućim prethodnim životima.

Kad sam bio klinac, neki od onih sveznajućih testova iz obiteljskih magazina "otkrio" mi je da sam između ostalog u prethodnom životu bio "stručnjak za mirise" i da sam živio u petnaestom stoljeću u Veneciji.

Sad, nije mi nikako jasno koji je to vrag "stručnjak za mirise". Valjda sam izmišljao parfeme ...

A prije više od 3 milijuna godina, živio sam kao Australopitekus u Tanzaniji. Valjda sam se družio s Lucy i ludo dobro zabavljao. Bio sam naočit kao i danas:



Milijun godina kasnije još sam uvijek bio u Tanzaniji (u to vrijeme nisam baš imao ni previše izbora). Onako, kao Homo habilis živio sam u Olduvajskom klancu (kolijevki čovječanstva). I dalje sam bio neodoljiv, a baratao sam prvim oruđima - onako kao u Odiseji u svemiru ...



Par stotina tisuća godina kasnije nemam pojma gdje sam bio ali bar sam imao nešto veći izbor. Uspravio sam se pa sam mogao lijepo daleko hodati.

Gdje god bio, za mnom se uzdisalo. Pa kako i ne bi, pazi frizuru ...




I na kraju pred nepunih pol milijuna godina evo me u današnjoj Njemačkoj. 



Nikako se ne mogu odlučiti u kojoj sam si od tih epoha najzgodniji?

Što vi mislite?




Slike su načinjene putem sajta Devolve me, na njima sam zbilja ja, a na njega me upozorio Lavov vjetar





1 komentara:

Anonimno kaže...

na predzadnjeoj slici, to ti je vjerojatno maturalna :PPPPPPP