Zašto me zapravo ne čitate?


Nek se moji čitatelji ne uvrijede ali ovo sam pitanje iz naslova namijenio onima koj me NE čitaju inače.

Znam da ovaj blog ima određeni broj ljudi koji redovito dolaze (i kad ima i kad nema novog posta), znam da ima onih koji dolaze ponekad kad ih namami kakv dobro sročen naslov, znam da ima puno onih koje donese Google, obično u potrazi za nečim čega ovdje ionako nema.

Ali ne znam zašto nema onih kojih nema.

A zanima me - odnio vrag i znatiželju!

Sad, nema smisla da šaljem mail svakome tko još nije ovdje bio, a slažem se da je pomalo bedasto očekivati da će netko tko inače ovdje ne zalazi sad odjednom doći i pročitati ovaj post.

No ako se takav ipak zatekao ovdje, eto pitanja u naslovu...


Ne, neću vjerovatno ništa mijenjati u svom postanju kao rezultat vašeg odgovora na ovo pitanje, ne tražim savjet kakav bi moj blog morao biti da bi se vama dopao, ali sam prokleto radoznao i to je to.

Kao da vas netko pita zašto ne volite špinat ili orahe. Sigurno nećete reći da bi špinat morao više ličiti čokoladi da bi vam bio drag niti bi špinat to učinio, ali ćete znati reći zašto ga ne jedete.

E pa tako nekako i mene zanima.

Svi oni koji me inače čitaju, imaju sve moje druge postove za komentare :-)

9 komentara:

Anonimno kaže...

svjesna sam da si "moju vrstu" čitatelja uputio na komentiranje drugih postova, al baš sam odlučila tu komentirat! :D jesi kad čuo izreku "curiosity killed the cat"! valjda neće i tebe... :-P

neutrino kaže...

E sad si me zeznula ... htio sam skupiti tri posta bez ijednog komentara. Danas bi mi bio treći ...
Sad ne znam o čemu bih pisao :-)

Anonimno kaže...

pa kako će te čitati kad ne znaju za tebe. :))

Anonimno kaže...

teško da bi pogodio tri teme za redom na koje nemam nikakvog komentara. :P

neutrino kaže...

@ zli girl - ohoho koga to moje napacene okice vide ... pa kako smo, hoces sjesti, popit nesto? Nego jel to ti vrijedjas neutrinsku instituciju, moj lik i djelo? Jes ti svjesna da sma ja "Champion in networking" - imam sluzbeni e-mail koji tocno to dokazuje :-)

Pih, ne znaju za mene :-)))

@ jabuka - ma ima dana kad ne dodjes i ujutro i navece - priznaj! ;-)

Anonimno kaže...

post namijenjen baš meni! ;) stigoh preko ribafiš teg-a-fida, privukao me naslov posta, ali i nadimak ti je, čini mi se, prilično poznat (tj. ti kao bloger). mislim da ipak nisam ovdje prvi put.
a ne čitam te ponajprije zato kaj uopće slabo čitam blogove izvan blog.hr domene...(mana mi je to, znam). nekog spektakularnijeg odgovora nema.
al sigurno ću sad poklikat na neke stare postove, možda mi se svide pa postanem redoviti čitatelj.

Anonimno kaže...

Tebi je stvarno dosadno. A dobro, ako te sve ovo veseli samo nastavi. ;)

etotako kaže...

ha čuj, počneš pisati gluposti ko ja, i da vidiš "muve na govno" :)

Anonimno kaže...

što ćeš s onima koji te čitaju a prave se da te ne čitaju, ha?!