Dora iz minute u minutu

Iza ponoći vrijeme je za Doru.

Duško je meni simpatičan, a i Danijela je jedna od rijetkih voditeljica koja se zbilja zabavlja na sceni.

Ana Bebić - Mrzim spore stvari

Zgodnički curetak. Pjesma prilično bedasta. Nema neki glas, ali ne usudimo se prejako kritizirati jer tko zna što nas tek čeka.


Hari Rončević i kvartet Bravo - Još uvik

Hari nam je simpatičan jer je imao onu jednu dobru stvar "Getanin" tamo u neka pradavna vremena. Ovo mu je sasvim bezveze. On stoji i dosađuje se na pozornici, pa kako nećemo mi...


Ruswaj - Što ćeš mi ti


Ovi se balavci zovu Ruswaj jer ih gura M. Rus ... Anemično. Bubnjar mi je zakon - još nisam vidio tromijeg bubnjara. A djevojče back vokal im treba za ne povjerovat ...

Mijo Lešina - To nisam ja

Ajme scenskog imena ... Zašto debelim ljudima ne mogu sašiti normalne hlače? Ovaj ima nešto sjajno i bezveze. Jedna od cura od back vokala je sad bila na sceni sa Ruswayem ... 100%. Nema dečko neki glas.


Ove djevojčice koje se javljaju iz green rooma danas izgledaju puno bolje nego jučer. Iva Šulentić je ime koje sam prije čuo a sad je prvi put i vidim. Zapamtit ću je :-)


Dražen Žanko - Samo ti

Pa ubiću se odmah. Dražen Žanko mi ima najbolju pjesmu ... I najbolje izgleda ... Pjesmuljak je klišeizirani šlager bez ikakvih pretenzija. Opa, imamo i dionicu bez muzike ... Sve u svemu puno bolje nego što sam očekivao.


Franka - Pjesma za kraj

Jako zgodna djevojka. I normalno obučena. Ne znam zašto ovi iza nje u trenirkama imaju i kravate. Inače dečki su solidno uigrani ... Dobro je - Žanko mi nije dugo bio najbolji!

Mario Battifiaca - Ma gdje bila

Battifiaca mi je bio drag dok je bio u duetu sa onom ženom sjajnog glasa. Ova je stvar neloš šlager. On se trudi otpjevati pjesmu. Nema kerefeka i prenavljanja. Sasvim solidan nastup.

Viva - Opet

Šta je ovima? Bas gitarista u transu. Pjevač Thompsono-oponašajući urlator. Sve u svemu ja ih ne bih otrpio ni na svadbi slučajnog poznanika.


Ivo Gamulin Gianni - Daj mi jedan razlog

WTF?!? Ovo jako vuče na nešto poznato. Pjevač djeluje lagano alkoholizirano, a i dikcija mu je ko da je hrvatski nedavno naučio. Prateći vokali u crnim rukavicama sa šljokicama ... živi smijeh. Pa korijandoli na kraju ... pa se backvokali skidaju ... ajme meni ... a tip se fura na neku Bocellijevsku spiku, a sve u svemu, majko bložja.

Feminnem - Poljupci u boji

Oh fala blogu, već sam mislio da će na Dori faliti bezveznih nastupa. Ova zadnja dva popravljaju stvar. Nemam pojma o čemu pjevaju - ali cure su savršenstvo kiča i neukusa. Jedna je zgodna, ali sve tri nemaju glasa za suhu šljivu. Hm, povlačim to, u solažama su ipak ponešto i otpjevale ali nedovoljno da poprave opći dojam i katastrofalnu kostimografiju.

Denis Dumančić - Srce moram seliti

Leteći odred ipak nije bio najgore što je ovaj dečko učinio. Još jedna pjesma na isti kalup. Ova vuče malo na Bosnu - to se valjda procjenjuje dobitnom kombinacijom u Fayinom taboru. Violinistici nisu stigli napraviti frizuru ...


Danijela Pintarić - Zlatna rijeka

Tutićeva nova Tajči. Šapuće nešto. Gospođa i ja se ne slažemo u ocjeni izgleda pjevačice. Slažemo se da nema glasa. Scenski nastup nula. Ovo je stvarno smiješno. Zašto se toliko muči kad se ionako ništa ne čuje?


Čager Zoc i Papak dance company - Ritam da se ritam

Nisam mogao pisati jer ovo je trebalo gledati... Cure su komadi, pjesma je obična. Najbolji scenski nastup, ali takvih pjesmuljaka ima na tone.

Tomislav Bralić & klapa Intrade - Ne damo te pismo naša

A oli ju je niki tija vazest? MA još da je bar a capella pa bi bilo nešto - ovako je potpuni promašaj...


Igor Cukrov - Lijepa Tena

Malo uškopljeni španjoljčić. Zašto si maše rukom pred licem? Gle zalutala jedna ritmička gimnastičarka sa vijačom ... On tuli slabačkim glasićem, djevojka iza njega pokušava pomoći - sve skupa opet vuče na sevdah ali nema veze s vezom. Lele.

Aria - Istina je

Ovi se izgleda furaju na Il Divo i te spike... Elegantliš. Bijelo odijelo i špic papak. Glavni je klon Davora Radolfija. Drugi je pljunuti Štulić- Treći im je valjda tata... Kaj ja znam - nije mi nešto. Bilo je i boljih. U finali nemaju snage. Tužno. A i glasovi kao da si ne pašu ...


-----------------------------------------

Sve u svemu, il sam prolupao ili je ovogodišnja Dora bila sasvim OK - jer se meni baš svidjela. Kao da su našli pravu mjeru i pravi format. 16 pjesama je sasvim podnošljiva količina. Kvaliteta je slabačka, ali nema puno očajno loših - barem meni (dobro ona dva benda su baš i mogli ostati doma i onaj kvazi operni pjevač)

A one dvije šašavice su mi baš bile simpatične sa duhovitim najavama. Nisu prežvakavale dugo istu foru. Tako da ako je nešto i bilo tanko - bar nije dugo trajalo sa onim mučnim mrcvarenjem tako tipičnim za domaće voditelje-

Moji favoriti

Franka
Battifiaca
Dražen Žanko?

Gospođini favoriti

Battifiaca
Franka
Čager Zoc


------------------------------------

Paul Young, ocvala zvjezdica odrađuje gažu. Nit se publika na njega nešto pali niti je njega briga.

Kome je to trebalo?

Ajde više Pole Janže završi ...

-----------------------------------

Ajme Žiri ... ubili su me u pojam ...


Uf ... Lijepa Tena ... tja, lijepo mu je Huljić rekao da će od njega napraviti zvijezdu.


Ajme jadan dečko ... tako se muči da je to prestrašno za gledat ...

A lijepo reče jedan forumaš na indexu:

"gledajte to s vedrije strane: ko je lud poslat dobru pjesmu i organizirat izbor u ovoj recesiji? "



Može li ga tkogod naučit pjevati do Eurovizije?

14 komentara:

Anonimno kaže...

Barem tonči huljić nije dao masne pare i povukao veze kako bi svoje smeće poslao u moskvu...

Long live Čager Zoc!!!

Anonimno kaže...

Što se tiče Danijele Pintarić, iako možda nije za nastup s pjesmuljcima, u kazalištu sasvim dobro funkcionira. Gledao sam je u Briljantinu i imala je odličan nastup. OK, ja jesam laik, ali sasvim dobro zvuči uživo.

Mene uvijek fascinira kako Vitasović i Dumančić uvijek dođu sa istim aranžmanom i različitim tekstom :-)

Inače, Šulentić&Prester vode Briljanteen, pa bi se uz malo drukčiju scenografiju Doru moglo komotno prodati i pod talent show.

A koliko povijest uči, pobjeda na Dori garantira brzi zaborav i pospremanje u prašinom debelo prekrivenu škrinju...

Ivin tanjur kaže...

ne znam jesi mijenjao mail, al ja ću krepat od znatiželje:D zašto se, čitajuć mene, pitaš koji je meni vrag?:D reci reci reci:)))

Anonimno kaže...

Voditeljski par želi najavit prebavicanje na kameru u green room:
Duško: Idemo sad u sobu.
Danijela: (prijekorno) Pa sad su svi čuli.
:))) Imala je Danijela još par štoseva.
"Čut ćemo još pola pjesama a onda i pola janga. Recesija je." (slijeganje ramenima)
Ovi polumrtvi u publici to kanda nisu registrirali.
E sad, meni je kod pola janga smeto samo taj plejbek. Bemti, još smo se osamdesetih smijali na to. I gledali tko je najbolji u disciplini otvaranja usta.
Inače, i ja gledam te cirkuse. To virusno oboljenje dobih još u djetinjstvu, kad nije ni bilo cjepiva, tamo još od splitskog. Znam sve tadašnje hitove Miše Kovača, a još mu nisam bila na koncertu.
Meni bi bio dobar Vitasović-duo koji je ispao još u polufinalu, da je u njemu samo bio netko drugi umjesto Vitasovića. (Da, gledala sam i polufinale. Ubijte me.) Kažu da je on singer with a drinking problem. Meni on više djeluje kao drinker with a singing problem. Upropastio je potencijalni eurovizijski hit.
A finale:
Djevojče br. 1 iz talents showa: lepršavo, preslabašno

Hari: kao i uvijek, "izmješteno". Preozbiljan za ovakve događaje:( Općenito preozbiljan za zabavnu glazbu, a prebanalan za ozbiljnu. (vidi pod: "Getanin") Nije ni njemu lako. Na njegovom mjestu bih se glazbom bavila iz hobija, a uzela neki ozbiljan poso za izdržavat sebe i eventualno familiju.
PS. nastavak slijedi

Anonimno kaže...

Rusway
I pored svih preduvjeta koji su se stekli da ovdje budem neobjektivna (naime, bend su mi sugrađani, a pjevača poznajem osobno i dečko je doista dobro i fino dijete) ipak ću pokušat biti objektivna i to u najboljoj namjeri: ak se već furaju na nešto, nek barem nađu bolje uzore od Letećeg odreda. Ovak - duplo ništa, hebemu. A šteta, ima tu mogućnosti. Fali im hit. Ko žednom u pustinji voda.

Mijo Lešina - Mijo bi funkcionirao u klapi ili nekom sličnom vokalnom ansamblu. Nema vizualnog potencijala za pjevačku zvijezdu. Hebiga, tako je. Pomiri se s tim. (Ima i strina glaščinu, pa isto nije na sceni.)

Žanko - ne slažem se s prijateljem Neutrinom. Ovaj može postat popularan samo u slučaju elementarne nepogode, gladi, rata ili epidemije kuge/kolere. Hoću reći, morao se desit rat pa da ljudi zapamte jednu jedinu njegovu pjesmu. A još uvijek je perika Duška Lokina daleko poznatija od njega.

Djevojče br.2 iz talents showa - djevojče nije loše, pjesma plagijat, za gripu smo čuli.

Anonimno kaže...

Neutrino, onaj drugi komentar mi se utrojčio. Briši ga, pliz. Pa ću nastavit, ak se slažeš
PS

neutrino kaže...

@ nemesis - kako misliš nije dao?

@ linus - ma to ti je nevolja, ja za pola ovih ljudi nisam jednostavno čuo i nemam pojma ni gdje nastupaju ni kakvi su inače u životu - imaju tri minute da mi se svide i to je to (otprilike kao i prosječnom evrovizijskom glasaču). Djevojče je sasvim izvjesno jako dojmljive pojave - glas joj nije došao do izražaja ... nije isključeno da je stvar u aranžmanu ili matrici.

@ rahatli - ma pusti me, lupam gluposti. Idem pisati odgovor ...

@ strina - go strina go!! jedva čeka da dođeš do Cukrova i Feminemki!!

A i mene je ulovio strah kad mi se Žanko svidio ... jel to neki virus u dijaspori?!?

Anonimno kaže...

Ajd, kad ti kažeš. Fala na intervenciji

Utipkam ja "Neutrino" u google i odvede me na neku željeznariju:) Iron Gentleman in his Borat episode:)

Na posao:
Battifiaca - Dražen Žanko bi ubio za ovu pjesmu. (To mu, naravno, ne bi pomoglo jer bi on potom ubio i pjesmu.) Za ovu sam glasala. (A kad mene nitko nije ubio do sad, evo prilike). Solidan šlager, dobro otpjevan a tu je i "twist" tj. uvrnuće - germanski "ispran", izvođač u totalnom kontrastu s ivo-pattiera pjesmom. No za razliku od patetičnog Pattiere, ovaj žuti sa solidnim glasom i užasnim naočalama je naprosto simpa. Od ponuđenog - po meni najprikladnije.

Piromani - tj. ovi sa svadbi (dalm. "pir")
Robbie Williams se eto malo zdebljo tezgareći po weddinzima od celebrities, ali to nije ono najgore. Robbie pjeva Thompsona! Tekst je iz neke treće priče.

Gamulin - kad vidim Vuicu u priči, želudac sam krene. Premda je to svojevrstna success story - nešto toliko netalentirano, a sveprisutno. Zahebala je Žanka, on nije sveprisutan. Pjesma - preforsirano nešto. Pjevač - ne vidim po čemu bi on bio "vrhnje naše estrade" ko što kaže netalentirana. No dobro, ako je Alka umjetnica, ovaj može bit i vrhnje. I kajmak.

Anonimno kaže...

@neutrino, slažem se, u te 3 minute teško da bi čovjek mogao donijeti neki drukčiji zaključak.

generalno, Dora je postala svojevrsni multi-talent filtar i franšiza za pokušaj spasa karijere. Jedino što nije uspjela još nikome zaista spasiti tu karijeru.

Ono što uvijek fascinira je izbor pjesama - ako je ovo "cream of the crop", kakve li su tek one najlošije pjesme?

Anonimno kaže...

Trio Hidrogen sa crnom rupom -
ma nisu to ni loši glasovi, ali utopilo bi se tamo. Takvih stvari po Euroviziji je bilo do prije par godina u po konekoliko garnitura. Dakle ne samo bezlično, nego i pomalo out. Ipak jedan plus: noge su im izgledale jako duge u onim haljinicama :)

"Leteći bez odreda" (Izraz posuđen od diskutanta s foruma.hr) - . Nikako dokučit tko sluša taj glazbeni naričaj. Nekako pretpostavljam da Leteći odred možda slušaju konzumenti turbofolka kad se zažele malo "emocije" ili pred spavanje.Riječi - ajde ima gorih, ima. Muzika - dosadno, ravno, bezlično. Veza s Eurosongom - ne postoji.

Zlatna koka - ova je u samonajavi trkeljala nešto o temperamentu. A nije shvatila da joj je Tutić lijepo reko: krepana si ti riba za ovo. Osnova svake komedije je kad staviš ljude u situacije gdje se moraju (ili sami od sebe krenu) ponašati u neskladu sa svojim temperamentom. Za Tinu Turner moraš imat i temperament. Ako si Gabi Novak a daju ti da pjevaš Tinu Turner, reci hvala, ali ne. Bit će još pjesama, šta se blamiraš, djevojko.

Anonimno kaže...

Mucalo 2
Ajd da više ne moramo gledat Mucala 1. Kad god vidim Mucala 1, proradi mi samilost. Ovih mi još nije toliko žao, novi su. (Nešto sam pobrkala, vidim sad. Broj 1 se pojavljuje na Splitu. Mori kraja nema.)

La klapa - Predlažem (a to i jest u duhu razlikovnosti našeg jezičnog izričaja koji mora biti različit do jaja od susjednog ili ga neće biti)da izraz sklepati promijenimo u "sklapati". Cijenim tradiciju klapske polifonije na kojoj sam odrasla i uvijek ću je stavljati ispred svih ostalih narodnih melosa u Hr. Valjda me baš zato redovito potjera na jedno mjesto kad vidim tu grozomornu neinventivnost izazvanu komercijalizacijom. Dajte se ne sramotite, aman ljudi. I ne vucite nas po blatu. Nas koji smo najprije propjevali pa onda progovorili. U Dalmaciji.(Ovdje sam se uspjela čak i iznervirat)

Sveta Tena - pola kile molitve sitno sjeckano, kilo ljubavi udrobljeno, oguljenog tuljenja po koliko ti srce želi s dosta falša, umijesiti par od mlade talentine, (točnije mladu talenticu i mladog "talenta") sve to na podlozi melosa trenutno valdajuće telenovele. Falio je mesar da zamota. Zapravo nije. Mesar je to fino zamotao. (Kad smo već kod mesara, njegov jedini originalni doprinos domaćoj estradi je taj da uvijek napiše pola pjesme i onda je proda pod cijelu. Još od Marije Magdalene.)

Men in white - meni se čini da su na par mjesta pomiješali gineeeem i brineeeem. Mala dekoncentracija, što nije čudno kad u sredini imamo kloniranog Čolića, s lijeve strane kloniranog dubrovačkog trubadura a s desne anonimnog korisnika mirovinskog fonda). I ja bih "brinula" na njihovom mjestu. I "ginula" za koju gažu isto.

Anonimno kaže...

I da ti odgovorim još na pitanje o virusu. Ma, samo si malo nostalgičan. To se liječi. (Ipak, preventive radi, ne preporučam gledanje splitskog. Kud ćemo s tobom ako ti se tamo svidi
Milo Hrnić...)

Anonimno kaže...

Džizssss, pa vi za ozbiljno raspravljate o Dori??? Jel' tako dosadno u tom Kazahstanu?

Unknown kaže...

Nevjerojatno je kako loša produkcija može upropastiti kvalitetne ljude. Ovo pričam zbog Danijela Pintarić, ali sigurno da ima još takvih poput nje. Redovno je gledam u kazalištu Komedija i po koncertima i žena ima i stasa i glasa i temperamenta, ali to je na ovoj paradi kiča sve palo u vodu (osim možda izgleda). :( Ja osobno mislim da joj to nije trebalo, ali valjda tko radi taj i griješi. Na Youtube se može poslušati njena izvedba "Ave Marije" iz Gubec bega, tamo se najbolje vidi što ta žena može i kakav glas ima.
Dora je katastrofa!