Ja sam otac najljepšeg djeteta na svijetu


Prije 13 godina, točno na današnji dan postao sam otac.

Ovo malo nasmijano stvorenje prvi put me pogledalo sneno iz ruku liječnika, negdje oko pet popodne u istom rodilištu gdje sam i ja rođen. Izgleda da i nisam bio neki prizor jer je umorno i pospano sklapala oči. 





Nije odmah rekla tata.

Morao sam na to čekati nekoliko mjeseci, ali barem je "tata" bila prva riječ koju je izgovorila ... 

Do vraga, kud su otišle sve te godine?

Kad je prije izrasla u najljepšu i najpametniju trinaestogodišnjakinju na svijetu?

Pomalo mi je žao svih drugih roditelja koji se zavaravaju da su upravo njihova djeca najljepša i najbolja na svijetu - mora da je teško živjeti u takvoj zabludi ...

Pitali me svojedobno neki neoženjeni prijatelji - kakav je to osjećaj biti otac? Kako bi im to čovjek opisao? Nema tu riječi, nema usporedbi. Nema baš nikakve druge životne situacije s kojom se to dade usporediti.  

I nema ništa važnije što sam u životu postigao od tog malenog nasmijanog bića.

Tog sam dana prestao imati svoju volju i svoje odluke.

Na današnji dan postao sam tata.


P.S. Naravno da bi i gospođa neutrino mogla napisati isti ovakav post o tome kako je lijepo biti mama - ali morat će pričekati slijedeću godinu za to ... :-)

3 komentara:

Milena kaže...

Sretan rođendan maloj neutrinki! A što se očinstva tiče, mogu samo citirati magnetić koji nama stoji na frižideru: "Svatko može postati otac... ali potrebno je nešto posebno da bi bio tata." :)

otrovna jabuka kaže...

sretan rođendan neutrinki! i ponosnim roditeljima čestitke, ofkors! :)

zli kaže...

neutrinki sve najbolje zelim.