Ja sam otac najljepšeg djeteta na svijetu


Prije 13 godina, točno na današnji dan postao sam otac.

Ovo malo nasmijano stvorenje prvi put me pogledalo sneno iz ruku liječnika, negdje oko pet popodne u istom rodilištu gdje sam i ja rođen. Izgleda da i nisam bio neki prizor jer je umorno i pospano sklapala oči. 





Nije odmah rekla tata.

Morao sam na to čekati nekoliko mjeseci, ali barem je "tata" bila prva riječ koju je izgovorila ... 

Do vraga, kud su otišle sve te godine?

Kad je prije izrasla u najljepšu i najpametniju trinaestogodišnjakinju na svijetu?

Pomalo mi je žao svih drugih roditelja koji se zavaravaju da su upravo njihova djeca najljepša i najbolja na svijetu - mora da je teško živjeti u takvoj zabludi ...

Pitali me svojedobno neki neoženjeni prijatelji - kakav je to osjećaj biti otac? Kako bi im to čovjek opisao? Nema tu riječi, nema usporedbi. Nema baš nikakve druge životne situacije s kojom se to dade usporediti.  

I nema ništa važnije što sam u životu postigao od tog malenog nasmijanog bića.

Tog sam dana prestao imati svoju volju i svoje odluke.

Na današnji dan postao sam tata.


P.S. Naravno da bi i gospođa neutrino mogla napisati isti ovakav post o tome kako je lijepo biti mama - ali morat će pričekati slijedeću godinu za to ... :-)

4 komentara:

Anonimno kaže...

Sretan rođendan maloj neutrinki! A što se očinstva tiče, mogu samo citirati magnetić koji nama stoji na frižideru: "Svatko može postati otac... ali potrebno je nešto posebno da bi bio tata." :)

Anonimno kaže...

sretan rođendan neutrinki! i ponosnim roditeljima čestitke, ofkors! :)

Anonimno kaže...

neutrinki sve najbolje zelim.

christian kaže...

Moje ime je Christian Hofman. Ovo je veoma sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je dao dr .nosakhare da mi pomogne da povratim svoju bivšu ženu sa njegovom čarolijom ljubavi i magije. Bila sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moja supruga zaista varala i tražila razvod, ali kad sam naišla na e-poštu Dr..nosakare na internetu o tome kako je pomogao toliko ljudi da dobiju povratnu pomoć i pomoć popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju i onda sam tražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, on mi je rekao da će mi pomoći sa mojim slučajem i da sada slavim jer se moja supruga potpuno promijenila na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa učiniti bez moje sadašnjosti. Stvarno uživam u svom braku, kakva velika proslava. Nastavićemo da svedočim na internetu jer je Dr..nosakhare pravi čarolija. TREBATI POMOĆ? KONTAKT
  -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
možete ga i dodati na Whats-app: +2349083639501
On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osećate srećnim u vašem odnosu. I to je savršeno u vašoj vezi.
Hoćeš da ti vratiš bivšeg?
želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
Rješenje problema bez djece?
Rešenje finansijskih problema?
Slaba erekcija i brza ejakulacija?
rješenje bolesti i bolesti tijela
Želite da budete unaprijeđeni u svojoj kancelariji.
Rješenje problema razvoda?
Whatsapp ili nazovite +2349083639501