Neke zaostale slike - trbušna plesačica


Imam još cijelo brdo slika iz Londona koje sam uslikao da mi budu ilustracija nekih postova, ili sam ih prvo uslikao pa sad mislim da bih nešto o njima mogao i napisati.

Ili su mi jednostavno zanimljive, pa skromno mislim da bi još ponekome mogle biti.

Današnje četiri fotke su iz našeg omiljenog marokanskog restorana gdje iza devet sati navuku zavjese na prozore i onda započne nastup trbušne plesačice.




Nastup je zapravo prilično čedan - koliko nastup zgodne djevojke omotane u tu šarenu paučinu to uopće može biti. Djevojče nije neugodno, ne progoni stidljive goste, ne pokušava dovesti u neugodne situacije - tim prije što su gosti mahom parovi i nerijetko se vide muškarci kako napeto pilje u žensku osobu s kojom su došli i silno se trude održati konverzaciju dok se ovo djevojče uvija na korak od njih.




Ona je vesela i pokušava uključiti goste u svoj nastup, malu je neutrinku odmah skužila pa su njih dvije par trenutaka plesale zajedno (mala je išla na satove trbušnog plesa, a i inače je mali performer pa je nije trebalo blogznakoliko nagovarati).

Iznenadila se kad je čula da smo iz Hrvatske - komplimentirala je da je mala bila tako prirodna da bi joj se reklo da je iz trbušnoplesačkih podneblja.





Sad, njeno zanimanje nije nešto što bi čovjek poželio svojem djetetu, ali mogu zamisliti i nekoliko gorih mjesta gdje bi mogla zarađivati i bitno bolju plaću.




Nisam nikakav ekspert za londonske noćne klubove, barove i raskalašene izlaske. Nisam čak nikad bio ni u nekom od onih barova gdje se djevojke bave pole dancing-om, iako sam svečano proslavio dan plesanja na štangi ovdje na blog.

Tako da ovdje nema baš puno materijala za tragače za slikama golih djevojaka (iako mi jako često traže i gole muškarce) i ovo je vjerovatno najerotskiji post što ga objavih.

3 komentara:

Anonimno kaže...

Znas Neutrino da ti zena pise jako dobre postove?
A ova marokanka, ima sigurno ovako lijep struk bas zbog plesa.
Mozda bi i ja trebala ovako nesto da vratim liniju koju sam imala prije Zvrka.

Anonimno kaže...

e, trbušni ples. Pa ak je cura trbušna plesačica, to je sasvim pristojan poso, ne budi konzerva, prijatelju Neutrino.:) Btw. ženski klub u našem malom mistu slavio je prije nekoliko godina 8. mart uz trbušnu plesačicu. I baš smo se lijepo naplesale s njom. Ista je nakon par mjeseci organizirala tečaj kod nas i ja taman da sva sretna krenem, ali ništa od toga. Naime, krenula juniorka sa svojim kokošima malim i rekla pa dobro mama nije baš zgodno da ti sad ideš. :(
Strina, potencijalna plesačica kakvu svijet još nije vidio:)

neutrino kaže...

@ zvrk - znam ja znam, ali ona ne zna ... :-). Inače, zanimljivo je kako mišljenja o trbušnom plesu pokrivaju cijeli spektar - od osuđivanja i zgražanja, do oduševljenja i prepoznavanja terapeutskih mgućnosti ...

@ strina - ma nisam konzerva, zapravo jesam ali ne po pitanju trbušnog plesa ... ipak je malo, hm ... lijepo djevojče leluja između stolova, svakakve se misli tu mogu rojiti, pa rekoh - nije baš da je nešto što bi roditelje oduševilo kao izbor zanimanja ...