Web sitnice za nas neznalice - media converter

Tijekom minulih božićnih praznika sjedimo moj otac i ja i raspravljamo kako bi se moglo prebaciti neki filmić iz jednog formata u drugi.

Pitanje nije bilo teško za shvatiti ali je mene već lagano hvatao strah da ću cijelo popodne lunjati internetom u potrazi za nekim besplatnim converterom.

Moja su iskustva sa tim igračkama uglavnom loša.

Par puta sam skinuo neke programe koji ne rade baš onako kako to piše na stranicama proizvođača. Ili je rezultat konverzije bijedna kopija originala, ili se radi o podlom demo programu koji besplatno konvertira samo par sekundi filma, a za cijeli filmić moraš kupiti program. Ili na konvertiranom filmiću imaš vodeni žig od kojeg se pola slike ne vidi. Ili imaš pravo na pet konverzija nakon čega moraš kupiti full verziju programa.

I tome slično.

Najgore je što se prilikom instalacije većina tih stvari automatski uvali u startnu traku, ili traži da se spoji na internet, ili svako malo podsjeća da mu treba update, ili nudi da kupiš cjelovitu verziju.

A da ne velim da neki trpaju i kojekakve spywareove po raznim direktorijima i onda se ne daju deinstalirati ni za živu glavu.

Obično nakon takvih putešestvija imam par dana dijete za kompjuter dok ne očistim sve gadosti koje se namnože.

I tako, dok sam ja pokušavao shvatiti što se zapravo traži i počinjao guglati moguće rješenje u sobu je ušla mala neutrinka da vidi jesmo li mi završili i jel bi mogla ona malo do svog e-maila.

Kad je čula što mi želimo učiniti - samo je pitala "Pa zašto ne ideš na mediaconverter?"

I onda nam je pokazala tu stranicu.



To je jedan zgodan jednostavan site koji sve radi online. Nema skidanja, nema instalacije.

Možeš uploadati svoj file, možeš ga povući i direktno sa interneta (npr youtube). Sam si biraš koji format želiš kao rezultat konverzije.

Možeš čak i skinuti samo audio file iz filma.

A sve u tri koraka.

Mediaconverter je sjajno otkriće, a mislio sam da bi ga bilo zgodno podijeliti s vama.

0 komentara: