Prvi post na neutrinovskom blogu koji počinje sa "Bok ljudeki!"

Bok ljudeki

Ovako, ja imam zadaću u školi napisati -za svoj Engleski blog- tri najdraže stranice koje koristimo u školi. Tata kaže da bi bilo fora da ja vama napišem istu stvar, i evo.

Moje tri najdraže internet stanice su Twitter, Goodreads i Evernote.



Twitter je mini blog gdje sa prijateljima možeš ukratko podijeliti trenutne misli, nove ideje, nove internet stranice koje pronađeš itd. Ja stvarno volim twitter ne zato što imam puno linkova za podijeliti nego zato što ja –takva znatiželjna baba kakva jesam- volim znati što drugi rade. Volim znati na kojoj je stranici moja najbolja frendica dok chata sa mnom na msn-u, volim znati što drugi rade i što im je zabavno i vidjeti da li je i meni zabavno. Twitter je za to super i utažuje moju znatiželju o tome što drugi rade na internetu.



Goodreads je stranica gdje zapisuješ sve knjige koje si pročitao/la, sve knjige koje trenutno čitaš i sve knjige koje želiš pročitati.

Ja obožavam goodreads zbog 3 razloga:

1) Zato što volim čitati i skoro sve spojeno sa čitanjem mi je zabavno.
2) Super mi je preporučivati knjige svojim prijateljima i vidjeti što oni čitaju (goodreads šalje poruke o knjigama koje moji prijatelji čitaju)
3) Meni stvarno treba organizirati pročitane knjige, knjige koje trenutno čitam i knjige koje hoću pročitati jer se ja uvijek smotam a goodreads to super napravi.





Evernote je Microsoft Office na internetu. Točno tako, možeš se spojiti kad god poželiš, od kud god poželiš , naravno samo ako znaš korisničko ime i lozinku te ako ti radi internet. Ja sam jako smotana i stalno gubim dokumente (čuj mene ‘’dokumente’’ - mislim zadaće) na putu od kuće do škole i obratno. I to ne samo na papiru nego i na hard driveu – ne pitajte kako mi to uspije.

Sa evernoteom mogu otvoriti zadaću u školi i bilješke sa sata doma.

Za mene je to prava stvar.

Haha, to zvuči ko jedna od onih blentavih reklama na RTLu za sprave za teretanu. "Za mene je to prava stvar, pa je prava stvar I za vas! KUPITE ODMAH!"

Ja mislim da biste trebali probati ove stranice, meni su baš super. Recite mi što mislite u komentarima. To je to za sad od mene. =)

Hvala što ste čitali!

Mala Neutrinka


P.S. Ponosni otac viri iz prikrajka i nada se da nećete rastužiti dijete izbjegavanjem komentara ... wink wink - nudge nudge ...

9 komentara:

Unknown kaže...

čini se na neutrinka nema nikakvih problema sa brkanjem različitih jezika, čak je i pravopis za 5+

dobro izabrana tema

bravissimo neutrinka

Anonimno kaže...

Neutrinka, bravo! Inače, moram reći da se potpuno slažem s reklamicom za Evernote: meni doduše više služi za hvatanje materijala s weba, ali zbilja jest "prava stvar", a sad kad radi i na linuxu mi je još praktičniji.

Anonimno kaže...

Ovaj Goodreads bi mogla bit prava stvar za mene. Kao što se tebi izgube "dokumenti", tako se i meni izgube "naslovi", a ponekad čak i imena pisaca, pa nestanu tako negdje u bespućima mozga. I stvarno sam "jadna" kad hoću preporučiti nešto zbilja dobro, čak znam i zbog čega, prepričat ću radnju, citirati dojmljivu misao, ali onda na red dolaze osnovni podaci koji se pokazuje teškima: "ma to ti je ono.... od onoga..." E da, zato ne bi bilo loše imati neku "lektiru". A to što je digitalna - tim bolje. Barem neću izgubit bilježnicu.
Hvala, draga Neutrinčica. Budi dobra kao i do sad i javi nam se opet.
PonoćnaStrina

Anonimno kaže...

Neću ići na te stranice jer sam lijen ali ću zato pohvaliti tvoju pismenost. Očito je ćaća poradio na tome (ne zanemarujući pri tom ni utjecaj gospodje majke) ;)

Anonimno kaže...

oduševljena sam :))) molim roditelje neutrino da još ponekad puste dijete na blog :) divim se i sadržaju i pismenosti - za svaku pohvalu! znam puno maturanata koji neznaju biti ni upola ovoliko suvisli. i odličan izbor stranica! najviše mi se sviđa ovo za knjige, mislim da ću odmah u proučavanje!! :D

Anonimno kaže...

Za twitter sam cula, za druge nisam.
Probati cu pogledati, ovo sa knjigama mi se cini zanimljivo.

Anonimno kaže...

Pa bok ljudeki!

Zgodni linkići, pokazala sam svojoj ''masterjuniorki'' - baš ti hvala srce!

Usput, vi ste juniori meni prva liga i jako ugodno društvo - online ili kak' god ;)

Anonimno kaže...

rijeka53

A tatica se jedno vrijeme zalil da ti hrv....los, ma super ti to ide, a ja muku mucim od kada je moja pahuljica krenula u skolu taj hrvatski je dosao na nivo djecjeg vrtica, fond rijeci menozero.... ali kad vidim tebe ima nada znaci, ma bas si mi vrijednica....a sajtovi su korisni.....kemu rabe hehehe

neutrino kaže...

Jadno dijete od silnih obaveza ne stize odgovoriti na vrijeme pa cu to za sada uciniti ja a ona ce kad stigne ...

@ Paor - budimo iskreni, brka ona jezike ali kad pise je lakse - mozes procitati pa popraviti

@ Milena - opa, napredni korisnik :-)

@ PonocnaStrina - I ja sam se zarazio Goodreadom. Dvije noci ne spavam jer trpam sve knjige koje sam ikada procitao na njega ... kako se tesko sjetiti ... mislim da cu uskoro imati post o tome.

@ Herostrat - :-) Rade i caca i mater, ali se bome i mala trudi

@ otrovna jabuka - Ma naravno, smije i dijete na blog. Nije to tek prolazni hir.

@ zvrk - to sa knjigama je uzasno zarazno ...

@ mastermind - meni su to juniori zastrasujuci ... straim valjda.

@ rijeka53 - ma zali se tata uvijek, kakav bi to tata bio da je zadovoljan ...