Eh što ne volim kad netko ispriča sve što sam imao na umu napisati

U zadnjih pet-šest godina podosta sam vremena proveo u avionima i nebrojeno puta sam se u sebi cerekao nekim zapažanjima o avionima, aerodromima, svom mogućem popratnom osoblju.

I više od nekoliko puta sam poželio da napišem neki post o tome.

A onda sam naletio na youtubeu na Seinfelda i njegov stand-up u New Yorku.

E pa - to je otprilike to.

JA bih to sve jendako tako duhovito ispričao, samo je on bio malo brži ...

I njega su ljudi došli slušati, a mene vjerovatno ne bi ... ;-)
Na ovom sam nastavku skoro probudio pola hotela ... pa nije normalno, konjske utrke su tako duhovita stvar ... 

Mislim, svih sedam dijelova su dobri, ali ovaj sa konjima ...

Inače, na youtubeu ima brdo njegovih filmića a neki su i po dvajspet godina stari - i znate kaj?

Neki su mu vicevi toliko stari ... onaj što taksist mora imati da bi dobio dozvolu - pričao ga je u svom prvom televizijskom nastupu 80-ih ... 

Al to je bilo prije youtubea. Danas komičari valjda moraju smišljati puno više materijala.

Ipak, fantastično je kako može stajati sat vremena pred publikom i pričati viceve kao da su mu ovaj tren pali na pamet - meni su to stand-up komičari uvjerljivo najzabavniji oblik komedije ... ako su dobri - naravno.

1 komentara:

etotako kaže...

ne znam da li si gledao ovo
al evo:

http://www.youtube.com/watch?v=GFW6NHbWX0E