Evrovizija - kad sam mogao gledati Doru valjda ću moći ostati budan i na Evroviziji ...


Večeras je Evrovizija. Točno u ponoć po mom vremenu.

Na žalost gospođa je još u Hrvatskoj, ali s obzirom da će i ona gledati bit će nam kao da gledamo skupa.

Ako je suditi po večerima kad su  Zvijezde pjevale - telekomi će masno zaraditi i noćas na našim SMS-ovima.

Ja sam odlučio da ću i večeras uživo komentirati razvoj događaja. Tako sam popratio Doru ove godine i baš mi je bilo zabavno ... Ovo je moj blog pa si dopuštam tu slobodu da zagađujem cyberspace svojim razmatranjima moldavskih i drugih lakonotnih uživancija ...

Moram negdje naći startnu listu pa da je copy pasteam ovdje, ali prije idem večerati pa na uživanciju ... ah još samo 3 sata :-)

Čujem da je Azerbejdžanka zgodna.

22:37

Našao sam i popis pjesama. Bilo je daleko teže nego što sam očekivao.

Neću stavljati slike (samo bi mi još to falilo). Nadam se da Huljić neće pobijediti jer se od njega ne bi dalo živjeti. ;-)

A to što je pjesma grozna, ili što loše stoji na kladionicama - ne govori mi ništa. ne bi bilo prvi put da pobijedi kriminalna pjesma. 

Da smo u engleskoj još bi me možda i bilo sram ako je pjesma loša, ali u ovoj kazahstanskoj ravnici lijepo se mogu zavaliti i biti sasvim siguran da ću sutra ujutro ja bioti jedini u ovom gradu koji će za to znati ...

Ajmo sad, još malo 

00:00

Wow kakav fenomenalan početak. Dečki i cure iz Cirque du soleila su fenomenalni ...

Onda Dima Bilan - patetični uvod koji predugo traje. Pjesma mi se sviđa - s obzirom da je imam na walkmanu - nije ništa čudno ... To ja da mi Ruski uđe u uho.

Da kažem samo na početku da se poslije ne moram ponavljati - POZORNICA JE FENOMENALNA. Ogromna sa fenomenalnim efektima ... to je nevjerovatno kud to ide, prosto svaki put na ovakvim priredbama scenografi nadmaše sebe ...

Tijekom pjesme je priomijenjen izgled barem jedno deset puta, a boje, preljevi ... ma fenomenalno!

Duško uspješno govori preko voditelja, ali nema veze. Ajmo s pjesmama:

01 -  Litva - Sasha Son - "Love"

Blijedi pjesmuljak. Tip sa malim crnim šeširićem. Potkraj se prebacuje na ruski i zvuči malo bolje. Na koncu još i vatra u ruci - zgodno, ali meni pjesma i nije nešto ...

02 -  Izrael - Noa and Mira Awad - "There Must Be Another Way"

Simpatične su mi Izraelke. Ona kovrčava mi je još i lijepa :-)

Zgodno je da i one lupaju bubnjeve, a baš je i zgodno da su jedna palestinka, a druga Izraelka.

03 -  Francuska - Patricia Kaas - "Et s'il fallait le faire"

Ne znam tko je Patricia Kaas, ali večeras ću naučiti. Duško veli da je zvijezda.

Žena je fenomenalna - sama na stageu, a atko ga fenomenalno drži. Bez kerefeka, na jeziku kojeg ne razumijem tako da bih skužio o čemu pjeva - ali ovo je nešto najbolje što sam čuo na evroviziji u zadnje vrijeme.

Stvarno su ti Francuzi nešto posebno ...


04 -  Švedska - Malena Ernman - "La voix"

Sušta suprotnost. Plavuša u bijelom, operno zapjevavanje, a u pozadini ritam mašina. Meni je bezveze.

Sad će naši

05 - Hrvatska - Igor Cukrov feat. Andrea - "Lijepa Tena"

Nije mi ta pjesma postala ništa bolja. On kao da je uspio pogoditi tonove ovaj put...

Stage je bio meni krasan sa onim cvjetovima ...


06 -  Portugal - Flor-de-Lis - "Todas as ruas do amor"

Wow ima li granica onome što se može sa ovom pozornicom?

Portugalski pjesmuljak mi je mlak. Niti dovoljno dobar glas, niti dovoljno zarazna melodija ... kaj ja znam - meni nije nešto


07 -  Island - Yohanna - "Is It True?"

Lijepa pjesmica. Po forumima puno ljudi veli da im je ovo favorit.

Meni je malo zuckerwasser.  Iako cura ima ugodan glas, zgodna je i ako pobijedi neću biti tužan.


No Patricija Kaas je još uvijek daleko bolja... 


08 -  Grčka - Sakis Rouvas - "This Is Our Night"

Danijel Popović na steroidima u premaloj majici.

Neobičan scenski pokret ... podsjeća me omalo na Bolywood

Zapravo mi je baš eurovizijski guba ... (guba znači zgodno - za one koji ne barataju šatrom iz prošlog stoljeća)


09 -  Armenija - Inga and Anush - "Jan Jan"

Jesam li ja to spominjao Bollywood?

Ove su cure iz stare Bolywoodske škole ... pa za koga ću ja sad navijati ...

Meni se sviđa taj melos i tu nema pomoći.


10 -  Rusija - Anastasiya Prikhodko - "Mamo"

Žena u plahti.

Koji je ovo vrag? Gdje su sve one loše trashy pjesme na koje sam navikao? 

Ovo ide na walkman, samo da je negdje nađem ...


11 -  Azerbejdžan - AySel and Arash - "Always"

To su favoriti?

Dobro, ona je lijepa ko slika, ali on je bezveze, kostimi su mi nešto potpuno bezveze, a pjesma je konačno jedna prava eurovizijska - trash. Da ne velim smetje.


12 -  Bosna i Hercegovina - Regina - "Bistra voda"

Ne znam. Meni je malo prepompozno, ali ja jesam romantik pa meni te neke stvari zgodno izgledaju. 

Veliki pomak naprijed u odnosu na prošlogodišnju glupost.


13 -  Moldavija - Nelly Ciobanu - "Hora din Moldova"

Turbofolk. Nema se tu što puno za komentirati. Fora su mi plesači ...


14 -  Malta - Chiara - "What If We"

Žakica.

Ovakvih pjesmica sam čuo brdo. Tralala kvaziemocionalno. Nil puan.


15 -  Estonija - Urban Symphony - "Rändajad"

Sexy gudačice. 

Jest da je pomalo monotono, ali pjevačica ima jako čist glas i meni se sviđa ...


16 -  Danska - Niels Brinck - "Believe Again"

U nekim drugim godinama ovo bi bilo evrovizijski klasik - pjesmica bez boje okusa i mirisa, ali kraj francuskinje, ruskinje i armenki ... nema čak ni šanse utopiti se u prosjeku.

Bezvezni tip sa bezveznim bendom


17 -  Njemačka - Alex Swings Oscar Sings![60] - "Miss Kiss Kiss Bang"

Njemačku zastupa Prince u srebrni hlačama sa dvije tete u špilhoznicama i najlon dokoljenkama - pravi euro trash

Opa fetiš teta je isto tu ... nije pjevala 


18 -  Turska - Hadise - "Düm Tek Tek"

Turci predvidljivi, ali isto Bollywood. Nije nešto posebno, ali meni se svidjelo.

Umjetna plavuša u crvenom sa puno vjetra u kosi i back vokalima koji se baš i nisu čuli ...


19 -  Albanija - Kejsi Tola - "Carry Me in Your Dreams"

Nervirao me tip u tirkiznom trikou. Dva patuljka su dobro plesali - jedan se toliko vrtio da sam mislio da neće ustati. Mala je zgodna, a pjesmuljak je sa prejakom ritam mašinom i dosadni popić.


20 -  Norveška - Alexander Rybak - "Fairytale"

Sladak ovaj Rus.

A i pjesma mi nije loša. Podsjeća malo na Moulin Rouge sve ovo sa tim akrobatima, zgodnim curama, muškim vokalom i melodijom . 

Kako da se ja odlučim sad za koga bih volio da pobijedi?


21 -  Ukrajina - Svetlana Loboda - "Be My Valentine! (Anti-Crisis Girl)"

Jesam ja to spominjao Moulin Rouge_

Ova cura je sišla ravno sa štange, a nastup je totalno kič. 

Najbolji mi je komentar gospođe neutrino - kaže ona samo "WTF?"


22 -  Rumunjska - Elena - "The Balkan Girls"

Opa Miki ... pazi ti rumunjki.

Vilovito, seksi i bez nekog velikog glasa - ali kad je to blo važno?

Je li sa mnom sve u redu? Meni se skoro sve sviđa ...


23 -  UK - Jade Ewen - "It's My Time"

Andrew Lloyd Weber - WTF?!? (to sad ja kažem)

Vrlo je musicalna ova stvar. Tj liči na musicale.

Violinist je zviznuo pjevačicu.

A ona ima dobar glas i vidi se da je ovo pjevala milion puta dok nije svaku notu izbrusila.

Gdje ih nadju sa ovakvim glasinama?!?!

Ovo se može nositi sa francuskinjom. Go UK!!


24 -  Finska - Waldo's People - "Lose Control"

Cumpa-cumpa umtete umtete

Tri ženske urlaju iz petnih žila i dečec se fura na prestarjelog rokera.

Nije ništa što ću zapamtiti dulje od dvije minute.


25 -  Španjolska - Soraya Arnelas - "La noche es para mí"

Zgodna plavokosa kratko ošišana žena. Moćna muzika na matrici, ali glas nije na toj razini. 

Mađioničarski trikovi i ipak pokazuje da ima glasa.

Nije loše, ali već dosta puta viđeno ...

--------------------------------------------

A sada glasanje počinje iz svemira!!!

Wow


Moj poredak:


1. Francuska

2. UK

3. Rusija

4. Armenija

5. Norveška

6. Izrael

7. Rumunjska


Koja sjajna fora - bazen odozdo ... ovo još nisam vidio, i onda ga još spuste nad publiku ... Super je!!!

Ma tko to smisli?!?

A sad glasanje...

_______________________________



5 komentara:

Anonimno kaže...

Pisala sam i ja, a vidim da nemaš komentara. Neću objavit svoje, ali možda će bit zabavno usporediti naše dojmove, moji su daleko plići :)))

(Slobodno obriši ako ti je too much.)

Daklem:

Ne mogu se načutditi onim artistima, meni je to sablasno.

Prošlogodišnji pobjednik. Prava eurosong pjesma, ulazi u uho i zaražena sam, jebiga. Usavršio je nastup u godinu dana, baš.

Alsou, kaže Duško, ima bogatog tatu, to je njena kvalifikacija. Pa i slatka je, k tome. Jel ti treba išta više u životu? Mislim, gle, govori il natuca barem, englesi i francuski. Eto, taman.

1. Litva - klavir je odmah plus kod mene, ali ne i na Eurosongu. Nekako prazno sve skupa.

2. Izrael. Dosadno. Bratstvo i jedinstvo. Poruke mira. Super, al nije mi leglo danas.

3. Francuska. Mora da je dobra i jaka pjesma. Al ja na žalost nisam ništa razumjela, a uz statičan nastup, dosadno za Eurosong.

4. Švedska. Lijepa teta s lijepim glasom. I dosadnom pjesmom. Ja bi takvu haljinu i takvu platinastu kosu, jedan dan u životu.

5. Hrvatska. Nemam riječi. Ne sviđa mi se nikako, ništa, sve mi ne valja. Nema seksipila, nema energije, nema emocija, ništa. Šuplje ko moj novčanik.

6. Portugal. Obožavam taj njihov bluntarex jezik! Medijanerska pjesma ali veseli nastup.

7. Island. Ah, melankolija, divna scenografija, delfinčići i tako. Romantika. Kao da je iz snova izašla.

8. Grčka. Momče u belom. Nastup za pet. I fino depilirana prsa. Tri sekunde nakon kraja, zaboravila sam pjesmuljak kompletno. A favorit je...

9. Armenija. E to je to. Glupo eurovizijski, treš s etno zvukom i blizankama. Ma da!

10. Rusija. Spektakularno!! Naježena sam.

11. Azerbajdžan. Osim onog ukrasa na njenoj nozi, sve mi je šit. Koja je fora s tim military kostimima na frajerima ove godine? Fali mi gej frend, vidim. Tipična poskočica kakvih će bit još bar tri.

12. BiH. I opet military, al ovima to stoji. Fino mi je posloženo sve skupa, jedino pjesmi fali ona visoka emocija. Ne vjerujem da je neki Finac ili Nizozemac može doživjeti.

13. Moldavija. Ma to! Raf, raf! Hehe, ima sve. Nogice, etno, plesače, prpošnost, crvenu kosicu, smješak. Ajmo!

14. Malta. Meni se sviđa ova haljina na njoj, iako je teta pozamašna a krojena je po njoj. I ja bi takvu, malo manju za mene, hehe. Ovaj pjesmuljak bi mogao biti puno jači da je bolji aranžman, ovako je sladunjav, a glazba se uopće ne doživljava. Neloše, al nepamtljivo.

15. Estonija. Još jedan bluntarex jezik, odlično. Iako volim miješanje svega i svačega, ovo mi nema neku energiju čak ni s gudačima. Moram reći da su mi Slovenci bili bolji, kad smo već kod gudača.

16. Ko kopija Ronana Keatinga. Slatki pjesmuljak. I to je to.

17. Njemačka. Ma to je to!!! Zbog ovog volim Eurosong :) Pjevajući gej slatkiš, plesajuće Helge, šljašteće hlačice, piano player, savršen spoj svih najbitnijih elemenata kiča. Plus Dita von Teese. Mljac! Jesu li to predstavnici Srbije bili u publici s njemačkom zastavom?

18. Turska. Ovo sam već čula. Lani, preklani i godinu prije. I za Azerbajdžan pred pola sata. Boring. Ne izvlači je ni trbušni ples, ni crveni kostimi. Idemo dalje.

19. Albanija. Malo mi je pedo ovaj nastup. Ali je fora lik u zelenom, bez lica. Pjesmuljak sasvim ok, začudo bez istočnog prizvuka. Moćan glas ima djevojče.

20. Norveška. A baš bajkovito. Pogotovo momci koji rade sklekove u pozadini, hehehe. Every day we started fighting (a back vokali s velikim smješkom - lalala-lallalla), mislim super. Ko onomad kad je Danijela Martinović pjevala "Neka mi ne svane, nek me nema nek me ne bude" i nije skidala onaj svoj osmjeh s lica, stupid.

21. Ukrajina. Ne mogu oprostiti da je ovo prošlo u finale, a Srbija sa svojim cipelama nije. Ova je cura zakasnila koju godinu sa ovakvim nastupom. A pjesma je, blago rečeno, maloumna. Ne pomažu ni nabildani momci u poluodorama Rimljana koji se vataju za međunožje. Al to je favorit, Eurosong, pa je zato super i na mjestu. Plus je spominjanje krize kao dodatni trash faktor.

22. Rumunjska. I opet žene. I ritam. I etno. Deja vu. Ali engleski je izvlači. Ipak, ni do koljena Rumunju iz 2006, Mihaiu Traistariu. Ali redovno visoko kotiraju, možda će opet.

23. Velika Britanija. Ovo je predobro za Eurosong. Kad se sjetim onih poskočica koje su Britanci slali zadnjih godina, ovo je super iznenađenje. Prekvalitetno. Moj favorit.

24. Finska. Još jedan pravi eurosongovski nastup, imaju sve, poskočicu, nogice, muške trbuhe, glupu pjesmu a i vatru. Medijaneri.

25. Španjolska. Odlična haljina & frizura, pa i glas, teta plus pet. A pjesma mi je preistočna za Španjolsku. Dobar nastup, doduše.

A sad si za dušu idem poslušati Tornero iz 2006. Trebao je pobijediti.

Anonimno kaže...

rijeka53,
ja cem biti dobra i necu ti nis napisati......dobar provod za po ure

neutrino kaže...

@Athena - ja NIKAD nemam naročito puno komentara pa si UVIJEK pozvana ostaviti poneki. (too much? je, kosi mi se sa koncepcijom bloga. Osim toga koristiš previše imenica ženskog roda u komentaru pa ću obrisati ... :-) )

Kao odgovoro na tvoj komentar mogao bih napisati novi post - ali neću.

Samo da velim da su "sablasni" artisti meni bili fora i dobro odmjereni (za razliku od nekih nastupa kad su predugački ovdje su bili baš kako treba.

Francusku se trebalo slušati u miru - meni je žena bila sjajna. Izdvajam još ruskinju i engleskinju.
Ostatak je bio evrovizijski prosjek.
Ali tri dobre pjesme u jednoj večeri - uopće nije loše

neutrino kaže...

@ rijeka 53 - a ostalih dva i pol sata?

Anonimno kaže...

Meni je prošlogodišnja bosanska stvar od Lake najbolje što sam na bilo kojoj euroviziji čula. Čudi mi da ti se ne sviđa...