Najnovije vijesti o snimkama tučnjava naših tinejdžera.

E pur si muove!

Tako je to nekako uzviknuo Galileo, a tako se otelo i meni kad sam neki dan provjerio svoj post od prošlog ponedjeljka.

Naime, prošlog sam ponedjeljka pisao o filmovima na youtubeu u kojima se hrvatski tinejdžeri nemilosrdno međusobno mlate uz navijanje okupljene gomile i upute djece koja to snimaju mobitelom.

Sablaznila me količina tog nasilja i uživanje u njemu koje ta djeca iskazuju.

Ostavio sam linkove na 15 filmića koje sam našao na Youtubeu i drugim servisima.


Upravo sam provjerio i - devet je tih filmova maknuto!!



Devet od petnaest - nije loše.

Hvala svima koji ste kao i ja kliknuli na flag i time podržali moje uvjerenje da tim snimkama nije mjesto na otvorenim i svima dostupnim internetskimm stranicama.

Ja sam jučer ponovno signalizirao nepodobnost preostalih 6 filmova. Ako i vama dođe volja da to učinite ovdje sam ih linkao:


Prvi - tuča dviju djevojaka u, pretpostavljam Slavonskom Brodu

Drugi - jedina preostala tuča iz Zadra

Treći - opet djevojke pred školom

Četvrti - klinci s Ribnjaka, kad narastu i mobitelom snimaju po mraku ...

Peti - dječaci u Brodu u svlačionici nakon utakmice.

Šesti - ne znam gdje.



Zašto mislim da je potrebno te i druge filmove ukloniti?

Zato što se njihovim snimanjem i postanjem na internetu pojavljuje jedna sasvim druga dimenzija običnih školskih tuča.

Ono što smo svi prošli u fazi odrastanja i što nam je često u tim trenucima bilo izuzetno stresan događaj kojeg smo s vremenom smjestili u njegove prave dimenzije odrastanja i učenja - ovim filmovima nekoj djeci postaje daleko više.

Normalno je da se djeca potuku, normalno je da netko pobijedi i da netko bude poražen. Nije normalno da obojica stalno ostaju u tim ulogama. Nije normalno da se svi vaši kolege neprekidno napajaju vašim porazom. Nije normalno da se tom tučom naslađuju tisuće ljudi putem interneta. Nije normalno da svatko može vidjeti kako ste negdje popili batine.

A naročito nije normalno da je tuča izazvana, inicirana i neprekinuta zato da bi snimka ispala što bolja.

To je prelaženje svih fair-play granica.

Zovite to mobbingom, bullyingom, zovite to bilo kojim fensi imenom, ali to jednostavno nije pošteno.

I zato mislim da takve snimke treba brisati s neta.




A nakon još malo pretrage pronašao sam još filmova na Youtubeu. Ovo su, dakle novi filmovi. I sve sam ih označio kao neprimjerene. Nadam se da će Youtube i njih skinuti.

Navodne frizerke iz Siska

Tuča dječaka na školskom parkiralištu.

Dvojica na jednog i motkom i nogama...

Dvije na jednu, negdje na moru (Trogir?)

Dvije djevojke uz vesele povike "Ubij je!"

Našao sam i još jednu verziju obrisanog filmića.

Dječak protiv djevojčice u razredu.

Eto toliko za danas. Ako i vi mislite da ovim videima nije mjesto na netu - znate što vam je činiti...

13 komentara:

Anonimno kaže...

Nije loše, tim više što će istu sudbinu doživjeti i ostali filmovi.

Eto, utjecaj na web ne mora biti samo u stvaranju novog sadržaja, već može biti i u prepoznavanju i uklanjanju onoga što nikako nije primjereno ili protiv čega je većina ljudi.

Anonimno kaže...

fuj, cenzura ;)
naravno šalim se, al s druge strane, možda taj video odlično dođe ravnateljima da sankcioniraju problematične učenike. Znaš ono, neka blaža kazna i onima koji navijaju da razmisle malo ako će drugi put poticati kolege na takvo ponašanje.
Vidio bi reakcije idući put kad dođe do frke. Svi bi skakali da ih razdvoje ili bježali glavom bez obzira. Fobija od mobitela :)

Anonimno kaže...

Stavila sam flags na njih nekoliko, nadam se da ce pomoci da se skinu sa Youtube.

Anonimno kaže...

dragi lastane

a što sad misliš na maksimirska događanja

sorry na O.T.

Anonimno kaže...

E to je ono što tebe Neutrino izdvaja od drugih ljudi i drugih blogera. Ne samo da vidiš problem, nego ga pokušavaš riješiti kako se god može. A i druge uključuješ..

Svaka čast :)

Anonimno kaže...

e, prijatelju, slažem se s ovim što je Trill rekla.

neutrino kaže...

@ linus - nisam skuzio ovo sa ostalim filmovima - zasto mislis da ce i oni dozivjeti istu sudbinu?

@ zeko - pretpostavljam da ravnatelji imaju sasvim dovoljno informacija da sankcioniraju ako nekoga treba sankcionirati i bez ovih videa. Na zalost nemam pojmakako bih obavijestio sve ranatelje da pogledaju na youtube ako to vec ne cine. Imas ti kakvu ideju?

@ zvrk - hvala. Vidjet cemo iduci tjedan sto smo uspjeli uciniti

@ paor - nisam shvatio bit tvojih rijeci. Mozes pojasniti.

@ trill - nemoj ti tu meni komplimentirati nego ajd na youtube i flag- aj ... :-) (Hvala)

@ Strina - hvala, ali i ti isto trk na youtube. A imas i odgovor dolje na bacisisu2.

Anonimno kaže...

http://pollitika.com/nk-croatia-za-hdz-s-vasim-parama

neutrino kaže...

@ paor - mislis da ovo ima veze sa nedavnim slucajem Nikoline Pisek?

Anonimno kaže...

...nema veze, ali ima veze s tvojim postom gdje nas navijače prozivaš zbog banalnih (meni simpatičnih) stvari, a u ovom slučaju blogeri mukom umukoše

sorry na out of the theme, neću više

Anonimno kaže...

jedva sam te našla
drago mi je d još pišeš i da si aktivan

lijepi pozdrav

Anonimno kaže...

Ne htjedoh nastavljati diskusiju o ovoj temi, ali sam upravo vidjeo vjest na TV-u kako na netu postoji napis kako u kućnoj radinosti izraditi bombu. Naravno omak sam se sjetio ovih tvojih priča i eto me kod tebe na blogu. Šta reći - svaka priča i svaka istina ima dvije strane. Treba li pisati kome - naravno. Međutim nisam to htio reći. Ista ta televizija je dobila opomenu od tamo neke svoje organizacije jer je objavila vijest, a nijedno zakonodavno tijelo, nijedan političar nisu dobili ništa. K vragu pa nije TV kriva za taj napis na netu i ne može ga TV zabraniti. Sad se pitam je li TV trebala to objaviti - naime net ima svaki dvadeset i neki građanin a TV valjda svaki treći (sedamnaest njih je TV navukla???) Sulud zaključak??? Ili ne? Zašto je lakše "tući" po posljedicama, a ne po uzroku. Ili da to proširim: svjetski problem u prometnim udesima i nesrećama je neprilagođena brzina uvjetima i prekoračenje te iste brzine. Gle paradoksa - proizvode se auti koji već mogu postizati i trostruko veće brzine od maximalno dozvoljenih. Ma slažem se ja s jakim i brzim autima ali samo jedan mali čip može riješiti taj problem - ograničiti svaki auto (bez obzira na snagu i mogućnosti) do maximalno dozvoljene brzine. Opet se vraćamo na poznatu priču o bogu zvanom novac.

Anonimno kaže...

zašto ne stavite video na iternet