Dizajnirajte bilo što jer malo što može biti gore od onoga što je sad-

Moj drug Jimbo u velikoj je nevolji.



Crko mu je dizajn.



Imao je nekad posebno izrađen dizajn ko nitko drugi. Sve nešto spešl inđekšn Turbodizel GTI četriputačetri.





I ježi ga sad, nešto mu se poremetilo pa veli da mu se sve raspalo.


I rekli bi - što sad, sve se poremetilo pa će se polako popraviti.


E, ali nije Jimbo od tih. On je lijepo cijeli taj svoj dizajn bacio u smeće i natakario novi. A taj novi ne da je ružan (a jest ružan) nego još ima i neke besprizorne tipove na čelenki od kojih mi se odmah okreće želudac.


E sad, Jimbo eno traži nekog da mu izdizajnira blog (plaća hvalospijevima - to je valjda neka nova bosanska valuta - "hvalospi" ko engelski "half-a-p" ). A ja se pridružujem, ako ima netko tko zna to složit i ja ću dodat neki hvalospi.


Ili ću recimo pročitat zadnjih deset postova dotičnog i objavit prikaz tog bloga. Ili ću napisati post na temu koju dizajner poželi. Ili tako nešto ...


Ma što god samo da tu odurnu slikurinu više ne gledam.


A ovdje je nisam objavio jer mi se ne lijepe takve stvari tu po mom blogu ...


Inače Jimbo je ovdje odradio interview u tri nastavka, pročitajte ih pa ćete vidjeti koji je to sjajan tip...

Prvi dio
Drugi dio
Treći dio

I još jedno "inače" - Jimbo je sastavio ovaj sms-ovski opis mog bloga kojeg prvo pročitate dok čekate da vam se učita moj blog ...

Pa hitajte sad i pomozite čovjeku!!

9 komentara:

Anonimno kaže...

E to Neutrino, napravio si sevap!

Anonimno kaže...

baš mi je žao njegovog dizajna, bio je jedan od najboljih na blog.hru...
da mu znam pomoći, pomogla bi :)

Anonimno kaže...

tan-tan-tan-taaaan
uspio sam vratit stari dizajn povratkom u prošlost

neutrino kaže...

@ jimbo - eh sevap, cevap ... dzaba kad nije pomoglo ...

@ trill - eno vijest je da ga je uspio vratiti. Raduj se!

Anonimno kaže...

Druže Neutrino imam jedno pitanje.
Zanimam me kako se najjeftinije dotepeljat do Londona (Wizzair jel?) i koliko love dođe ta karta + takse i koliko bi trebalo love za neki najjeftiniji socijalni studentski aranžman od jedno 5-6 dana i jel to uopće dovoljno da se malo ošmeka London i tako to...

neutrino kaže...

@ jimbo - eno ti novi post sa odgovorima na pitanja

Anonimno kaže...

jesi li vidio ovo:

http://video.google.com/videoplay?docid=928518742089256264

Anonimno kaže...

Bok ja želim prijaviti da na mom blogu neda Izida ostavlja kletve koje sam zabranila!

Anonimno kaže...

Maknite je molim vas i da mi više ne dolazi na blog