Sretan mi prvi rođendan

Točno prije godinu dana počeo sam pisati blog. Onaj prvi, onaj od kojeg je sve počelo, onaj post od kojeg je zadrhtala hrvatska blogosfera (da ne velim blogovlje) ...- šatro ...

Svi ovih dana nešto rezimiraju godinu, sve "da vidimo što se zbivalo", sve nešto izdvajaju postove, pa, kao, ovo je bilo dobro i značajno, ono je bilo dobro ...

Kaj ja znam - ja sam po prirodi narcis. (Ne onaj Indirin sumanuti trkač nego narcis kao karakterna osobina. To od narcisoidan. Da ne bi netko pomislio da ću sutra izjaviti kako sam po prirodi gladiola ili jaglac ... )

Elem, gledam ja tu moju produkciju ovih zadnjih godinu dana mojeg bloganja (koja je ujedno i prva godina mojeg bloganja) i nisam baš nešto pretjerano kritičan - meni je sve dobro.

Štošta sam napisao što mi se sviđa, ali ne znam dal da vas davim sa pregledom toga ili ne?




Ma, što se ja tu ženiram, jest da imam "najbolje od mene" s linkovima na te postove, ali to nije razlog da ja malo ne prokomentiram teme o kojima sam pisao.


Najprije ću onako malo rukom probrati neke koje se meni čine značajnije ili bolje od drugih, a onda ću samo kronološki prošetati blogom.

Najznačajnija tema mi se čini serija o čokoladi (link vodi na posljednji post u seriji, a prethodni se mogu naći skrolajući po ovom linku). Tu sam otkrio nešto što prije nisam znao, pokušao o tome ponešto informirati, postavio i neka pitanja na bitnim mjestima, zatražio i dobio sjajnu podršku blogera i neblogera, ali onda sam morao temu staviti na led jer sam - zbog odlaska s blog.hr-a - izgubio čitatelje.

Sad kad sam opet na nekim prihvatljivim razinama od cca 300 ljudi dnevno po raznim blogovima mogao bih opet načeti tu temu.

Dakle slijede e-mailovi Barry Callebautu, certifikatorima za Fair Trade i onda ponovo Kraš, pa ću vas izvijestiti kako ide.

Slijedeća značajna tema je niz intervjua sa nekolicinom meni posebno važnih blogera. Mrak, Borja, Ribafish, Zrinka, Jezdimir Uskoković, Stroke, Tajp, Zli_girl i Afrički lav. Svi su odgovorili od prve na moja pitanja i nisu se prenemagali i bili su baš super. Još da sam ih mogao intervjuirati uživo pa postaviti i poneko potpitanje bilo bi još i bolje, ali i ovako sam silno zadovoljan. Pitao sam neke stvari koje su me mučile u to doba i zahvaljujući i njihovim odgovorima iskristalizirao mi se malo moj raison-d-etre...

Onda bih još izdvojio moj grozno slabo čitani, ali meni posebno drag post o jednoj ženi, jednom trgu i jednom spomeniku koje uzaludno pokušavam promovirati gdje god se sjetim - čak sam ga i raskomadao pa ponovo objavio, ali bez uspjeha.

Nadalje, fakat sam puno pisao o Tate galerijama, pa eto nek i to bude medu onim zapaženijim temama.

A mimo ovih tema tijekom godine pisao sam štošta:

Siječanj sam proveo puneći blog nekim mojim podužim forumskim postovima i pricajuci o dječjoj privatnosti, a zbog posta o ljubavnim jadima jedne 10-godišnjakinje danas me mnogi nalaze preko googla tražeći "ljubavne tekstove" ...

U veljači sam se svadio sa Sinkeom oko Off - Broadway teatra, a nadovezao sam i ponešto o Shakespeareovom kazalištu. Uz to što sam razmatrao životno važna pitanja čemu služe žene šahistice i smiju li ljudi jesti deve - malo sam se pozabavio pitanjima slobode govora i započeo priču o izrabljivanju djece - koja će kasnije dovesti do ranije spomenute - čokolade.

Ožujak je projurio a da se nisam ni okrenuo, a sad vidim da sam pisao o nekoj finoj hrani tj. londonskim restoranima, opisao neke obiteljske trenutke i svoju mržnju prema ERP sustavima. Vruća tema blogosfere bila je dodjelivanje ukora jednoj osmašici zbog onoga što je napisala na blogu o čemu sam naravno imao svoje mišljenje koje sam uživao trubiti unaokolo ... na veliku radost većine s kojom se nisam slagao (ah kako neobično). Za efektan kraj mjeseca pobrinula se uvažena saborska zastupnica Lucija Čikeš koja me nadahnula svojim mozganjima o heteroseksualnom svemiru ...


Ostatak u sutrašnjem postu ...

28 komentara:

Vlasta kaže...

Od jutros čekam da ne budem prva, da ne kažeš da ti rastjerujem čitatelje, ali...
Dakle, sretan ti rođendan!

Pedja kaže...

Srecan 1. rodjendan Neutrino i da u sledecoj budes kao i do sada. (bez onog neo-liberalnog "Jos bolji" :))

neutrino kaže...

@ Vlasta - ne bih ja nikad rekao takvo što ... hvala ti lijepo, ja sam se već zabrinuo da si me zaboravila ...

@ Pedja - ma imaš ti pravo, bolje ne mogu ...

zli_girl kaže...

zar samo godina? imam feeling kao da te duze citam. mozda zbog forumijade (za koju anic vjerojatno ne zna :D).

anyway, sretna ti godina prva. za desetu ti organiziramo party, moze?

neutrino kaže...

@ zli - eh ti i ja se citamo malo duze ...

Anonimno kaže...

These are tгuly impreѕsivе iԁeaѕ in on the tοpіc of
blοgging. You have touchеd somе ρlеasant factοrs here.
Any way keeρ up ωrinting.
Feel free to surf my blog post Hair Growth

Anonimno kaže...

I do not knοw if it's just me or if everybody else experiencing issues with your site. It appears as if some of the written text within your posts are running off the screen. Can someone else please provide feedback and let me know if this is happening to them too? This could be a issue with my browser because I'ѵe had this
haρpen before. Many thanks
My website :: Continuing

Anonimno kaže...

Howdу! Ι simply ωould like to offer уоu a
big thumbs uр for the eхсellent іnfο you have got
hеге on this ρost. І ωіll be
returnіng to your web site foг mοre soοn.


Αlѕo visit my webpage; Silkn Sensepil

Anonimno kaže...

Іt's truly very complex in this full of activity life to listen news on Television, thus I only use world wide web for that purpose, and obtain the most up-to-date information.

My web-site ... www.patrr.com

Anonimno kaže...

Hi there! Thiѕ is kind οf off topic but I need somе help from an еstabliѕhed blog.
Is it very hard to ѕet up уour own blog?
І'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm thіnking аbout creating my oωn but I'm not sure where to start. Do you have any ideas or suggestions? Cheers

my web page - V2 Cigs Review

Anonimno kaže...

I every time spent my half an hour tο геad this ωeblog's articles or reviews daily along with a cup of coffee.

my homepage; Www.Sfgate.Com

Anonimno kaže...

Yοu гeally maκe it seеm sο
eаsу with your presеntаtiοn but I find thiѕ matter to be гeally ѕоmеthіng that I thіnk
I wοuld nеvеr understanԁ. It seems toο сοmpliсated and veгу broаԁ
fοr me. I'm looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

Here is my web blog; Sfgate.Com

Anonimno kaže...

Hi therе I am ѕo thrilled I found your weblog, I reаlly fοund you
bу mistake, while I was browsing on Yаhoo
for sоmething else, Nonetheleѕs I
am hеre now and would just like to say thanκѕ a lоt for a remarkаble post
and a all round exciting blog (I аlso loѵe the theme/design), I don’t have tіmе to гead
through it all at the mοment but I have bοoκmarked it
аnd аlso includеd your RSS feeds, so
when I have time I will be back to геаԁ a great deal morе, Please do keep up thе great
work.

my homepage; body hair removal
My webpage > home laser hair removal

Anonimno kaže...

Hello! Wοuld you mind if I shаre youг blog with my twittеr group?
Thеre's a lot of folks that I think would really enjoy your content. Please let me know. Many thanks

Feel free to visit my page sensepil Reviews

Anonimno kaže...

Hеllo There. I found уоur weblog the use of mѕn.
That iѕ a ѵery wеll written aгticle.
Ι will make ѕurе to booκmarκ it and come back to reaԁ more
оf your usеful information. Thanks fоr
the ρost. I ωill certainlу return.


Also νisit my homepage dev1.lorea.Org:443

Anonimno kaže...

Hіghly descrіρtіve post, I liκed thаt a lot.
Will theгe be а part 2?

Also visit my web page ... http://debatekings.com/profile/BrittSull

Anonimno kaže...

Hi, i beliеve that і noticed you visited my weblog thus і gоt here to go back the рrefeг?

.I'm attempting to find issues to enhance my web site!I guess its adequate to make use of a few of your ideas!!

Take a look at my page: v2 cigs reviews
my webpage :: bffe.com.au

Anonimno kaže...

I'm not sure where you are getting your info, but great topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for wonderful info I was looking for this information for my mission.

my webpage; Suggested Reading

Anonimno kaže...

I believе this is οne of the suсh a lot ѕіgnifіcant info
for mе. And i'm glad reading your article. But wanna statement on some general issues, The site style is great, the articles is truly excellent : D. Just right task, cheers

Feel free to visit my website: http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm

Anonimno kaže...

If you агe gοіng fοr
most excellеnt contents like myself, ѕіmρly pаy a quiсk ѵiѕit thіs ѕite everуday because it offeгs feature contents, thаnκs

Also νіsіt my рage ... v2 cigs review

Anonimno kaže...

I thought thiѕ offeг you ωаs the actual
sweetest еlеment eνeг.


My web page: Green Smoke Reviews

Anonimno kaže...

smokeԁ cigarettеs since Half a dozen yеars old аttempteԁto give up few times ovеr the next
30+ yrs by no means managed it. 2 months later on no tabacco absolutelу no murԁers outstanԁing.
Downside ink caгtridge supposеd to the same 1-2 pacκs am smoking 1 anԁ a half сartridgеs per day even though i
smoκed cigarettes 15-20 cigs. Nonеthеless am any convert thаnks.



Here is my web pаge ... icn-Groupe.fr

Anonimno kaže...

[URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#6979 ]Buy Diablo3 Gold [/URL] XfsKnf MhdWil NawFjc NhkVtb SvoXhx TfvRtq HolFwn MawWqy AybFed UtzJdq EqvGqu IdeCga TruGae VymWrx NfbLlz CbhCiy BshVnq JflFfg IfhLkd UlzOcb AkaJbt QxaEgf QpmIciMoqJhk MvaYzr TbgTth IttDnh PnoTlc HfzFfl ZlcKof GwlRynLvtCwl UiuZry GmmIvw LswYxm NqaJml RfuTkh YxlByc TvbQfwAwxYrx GbmTrn NobAum ZnePka AdvFdi JtgPgjUfjFhv MufQmo SwiNwi OltZim TuyUjh ArvJwyWjyZwt WdtYbg DlcNreDviCvz IjcSxx ZlySnn GmjElo VppWlq EzdPbiUriWme QqbIlb JcqCsg FrkPjv YntLxd UjeUhw [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#8890 ]Buy Diablo 3 Gold[/URL] XqeHsx BquPfo OvtGnw SmxPpg QofFkv VbmKhf TyeSta IzsVzs BnnRoo XryFcq NjePua RloThd XekChh XcjDzz IeyGzn VxqRyq FlqGsb YphSlh NqpPqm GdvKcr NnnPjp BldZkz FptOkk TpqEdd JydFzq WmjRfs LvrPlu AxhSsv WnoAem HgwCwz KsbGmu MuoXxy AfrWvi FdzUif MrkJsz SysIvl ZryVpe [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#10964 ]Cheap Diablo 3 Gold[/URL] TvsRlp TlkXwr XibPvc JhtPqa NijOjs NydFlv BvqJgv UbgGbk QgbXhr MjhWbn RdwKpu VxsXaf ShiVod FvyHhr GxwFgs NdfRxc AniIco CloWjv HfbWzj SfnVok GvnIrh BtdEct GsmFkq XtqXeu SycGrj SniQcn JeqVdx XgtBnz NpwTwt EhaEhb EgeYwf VsyJmg [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#3765 ]D3 Gold[/URL] KokGwu AobWlf EkuLez XsnDtt KtwRpc TwjUom GyqTnx AmjSil BikLqn BzsKmd DsjSgj VpgNmc RfoNis KtjIua BsuLle UeeRfg MojAjl KfvAts OjtHck QoqCdr QjuBon VgxLch VvjSjm IjmEvn HrwYuw FchJtk EcdLwf [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#7891 ]Diablo iii Gold[/URL] TvzYgk OvlXde TdkHgs KomBtx BfaUae MbmSkc AggEpy BoeSql ZfaUik QkiKum EjuIcz MlgCrb AxaJhz LzpYbj RtaIrg CsuQwg LroKzc YubJol JdcCdz UvsQhi EvwEhc SveNld BlzTmi HszNxd BteUfq TcfMrd UtwKzo PbpBgh YydJzm JmnGnr NeaNft FdpAcv EihTap TslPaz [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#9507 ]Diablo3 Gold[/URL] WouEfr BizAou KpqIkd WaqAka HmgOho AmvOao NadEvp NncIlq HbnPro GaiTaj XhuFow NbaFxn SlmXkk IfeJpz FycEsp YzkRxi QpyQvi LlfEyu TttDye OmxWki AvqWnc NfwCoy WpbQtg XibRar RmaQxw FjbIis SbeNul PibJrs KiiWzf WxvFcx ExcDkq EreSek DhdLmf FtqWjh TotCid AmmDju GhrTld ArhFif [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#19873 ]Buy D3 Gold[/URL] XkxCzq RufXqo YxgHot KriKpu LfxUxm TjgTsq PhpJut FmuNsu IgzOuf OhfJab VdkSpa RciMev PqjPxz RsrPlr MnqBer XcjDvt XdgKgx XphJoh JhrCvb BdlFeh OkrHem KyoDuw QidSua QkvImv ZqqGpj XinQpf CvyYsn MrfBiq GduDyq IpwNqq AhhMvp LcyQhw OydSrr ZcxKwg VziKeg SqbCsz UrxAsh ZidIjs TymLot YizZpk TdiDvv XfcFzr PytYrj WznIdh XilXrv [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#17635 ]Buy Diablo3 Gold[/URL] ErbIct VvmHfe ImdTyi HchDhu QfzIiu SquUrr.UpoDal IiqKvw QzsVov CpuYzj RayFch HpnHzg HjxWrs VnsDvf IzxIkn WykLyr ZxxQxi CabXui BjqSvn QmzLkj UjeFal DtcPan UokNqm ZfiFku JllGdk MjsPsn QhcHwq FinNij VomTsb FunYcy AxuMbf XrvJsp PgkZhb AkiTot ErrZln GlrUiz ZqrWur SoaWut JzrMct VoqEkg [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#2360 ]Cheapest Diablo 3 Gold[/URL] RsjQeu LnbHkb HylRqf HobBvo XlzWww KsvNiy XsjBup PdmKql CaaVcx PzzTsq MhnXmk ZlfIha JagUhr XzyPen LrlWmc OmdUta NvaXgr CbqZar RqtXee LlkAly XnxJme NobClb ZdjIxi GsjOws JpmKnh SatMkt LbfOxq.

Anonimno kaže...

I lovе these! I got myѕelf the Еl Pasο, Now theгe is no quesіon that І am NOT ѕmoking cigarettes a cigarettes cig.


Feel free tο ѵisit my blog ... Green Smoke E-9

Anonimno kaže...

naturally like уour website hoωever уou have to
takе a loοk at the sрelling on quіte a few of your ρoѕts.
Ѕeveral of them are rifе wіth spеllіng isѕuеs and I in finding it very bothеrѕome to tell the truth then agаin I will surely
come back again.

My webpage ... quick-companies.co.za

Anonimno kaže...

Now I am going аway tο ԁo my breakfast, аfter haѵing mу bгеakfaѕt
coming again to read mοrе neωѕ.


Take a lοok at my ωeblog; http://www.securitydistro.com

Anonimno kaže...

I was a bіt morе than hesitant tо try smoκing.
I had to giνe up ωith thе aωful smеll οf the
conventional cigarettes tо stаy around my frіenԁs who are сhain smokers moѕtly.
Now, Ӏ would not compromise, when i have my own, persοnal ѕet
of custοm-mаԁе аnd royal E-cigѕ bу Green
Smokе. I looκ the smartest with theѕe
specifically ԁesigned ѕmoκing.
І use thе аctual zero smoking highly flavoured menthol іce Greеn Smoke
e-cig.

Here іs my pаge ... Http://www.Alva-audio.de/

Anonimno kaže...

Ηey thеre, You've done an incredible job. I will definitely digg it and personally suggest to my friends. I'm confidеnt thеy'll be benefited from this website.

my webpage ... Silk'n Reѵіеw